۲۶ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۰۷
کد خبر: 82190502
T T
۰ نفر
پاسداران در دفاع از ارزش هاي اسلامي نقش آفريني كردند

قصرشيرين- ايرنا- مسوول دفتر نمايندگي لشگر 29 نبي اكرم (ص) در استان كرمانشاه گفت: پاسداران در دفاع از ارزش هاي اسلامي و حفظ حدود الهي نقش آفريني مي كنند و عزت و اقتدار اسلامي را در مقابل دشمنان به نمايش مي گذارند.

به گزارش خبرنگار ايرنا، حجت الاسلام عليرضا ارجمندي روز سه شنبه با تبريك دهه كرامت در نشست با خانواده هاي پاسدار در نمازخانه ناحيه مقاومت بسيج سپاه سرپل ذهاب افزود: يكي از نقش هاي بي بديل همسران پاسدار در جامعه اسلامي، تحكيم بنيان خانواده بر پايه ايمان و معنويت است.
وي با بيان اينكه نقش همسران پاسدار در جلوگيري از انحراف فكري فرزندان بي بديل است، اظهار داشت: نقش مادران در اداره زندگي و نحوه برخورد با فرزندان و همسر به ويژه نوجوانان و جوانان از اهميت ويژه اي برخوردار است.
مسوول دفتر نمايندگي لشگر 29 نبي اكرم (ص) بيان كرد: همسران پاسدار الگوي اسلامي و انقلابي براي زنان جامعه هستند و با رعايت حجاب مي توانند فرهنگ عفاف و حجاب را نهادينه كنند.
حجت الاسلام ارجمندي خطاب به همسران پاسدار گفت: خداوند مسير بندگي را براي شما باز گذاشته كه با بهره مندي از سيره معصومان (ع) راه اهل بيت را ادامه دهيد و به انجام فرامين الهي بپردازيد.
وي با تاكيد بر اينكه روح و حقيقت مساله پاسداري و سپاه بايد مورد توجه قرار گيرد، اضافه كرد: روح پاسداري در نگاه رهبر فرزانه انـقلاب، محافظت و حراست از دين، آرمان ها و ارزش هاي اسلامي، با تمام توان و مجاهده اي خستگي ناپذير و گذشتن از همه چيز در راه خداست.
سرپل ذهاب در غرب كرمانشاه با بيش از 90 هزار تن جمعيت داراي 48 كيلومتر مرز مشترك با عراق است.
7079/7399/3012/8066