۲۴ مرداد ۱۳۹۵، ۱۷:۱۳
کد خبر: 82188175
T T
۰ نفر
مدافع تیم ملی فوتبال: باید قبل از دیدار با قطر به آمادگی كامل برسیم

تهران - ایرنا - مدافع تیم ملی فوتبال ایران گفت: باید با تمركز و آمادگی بالا به در بهترین شرایط برای بازی با قطر آماده شویم.

به گزارش ایرنا از فدراسیون فوتبال، وریا غفوری با اشاره به آغاز اردوی تیم ملی فوتبال در ایتالیا اظهار كرد: همیشه اردوهای تیم ملی منظم و جدی بوده است؛ متاسفانه دو اردوی قبلی تیم ملی لغو شد اما حالا باید از كمترین فرصت بیشترین بهره را ببریم.
وی افزود: باید با تمركز و آمادگی بالا به بهترین شرایط قبل از بازی با قطر برسیم چون حضور در رقابت های نهایی انتخابی جام جهانی یعنی رقابت با بهترین تیم های آسیا بر سر سهمیه مستقیم جام جهانی 2018 و همه با بهترین كیفیت پا به این مسابقات می گذارند.
تیم ملی فوتبال ایران قرار است روز 11 شهریورماه در تهران و در چارچوب مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه به مصاف قطر برود.
مدافع تیم فوتبال استقلال تهران با بیان اینكه در این مرحله از رقابت های انتخابی جام جهانی جای هیچ گونه اشتباهی نیست، گفت: باید از ابتدای مسابقات كارمان را با قدرت شروع كنیم؛ مطمئنا كادر فنی و بازیكنان با تلاششان سعی می كنند بهترین تیم را بسازند و از آن طرف هم این امید می رود با حمایت مردم، رسانه ها و مسئولان بهترین شرایط به لحاظ پشتیبانی از تیم ملی به وجود بیاد.
غفوری در پاسخ به این سئوال كه شما به عنوان بازیكنی كه بعد از جام جهانی به تركیب تیم راه پیدا كرده ای چه نظری درباره مجموعه فعلی داری؟ اظهار كرد: فوتبال ایران همیشه پر از استعداد است؛ تیم ملی هم بعد از جام جهانی حدود 70 درصد تغییر پیدا كرده و كادر فنی هم تلاش كرده بهترین نفرات را به اردو دعوت كند.
وی خاطرنشان كرد: امیدوارم با مدیریت كارلوس كی روش و بازی های خوب بازیكنان بتوانیم نتایج خوبی را كسب كنیم و طلسم صعود پیاپی به جام جهانی را بشكنیم.
غفوری درباره سرمایه گذاری بزرگ فوتبال قطر و چین و ارزیابی اش از این دو تیم نیز گفت: تمام كشورهای دنیا با سرمایه گذاری كلان سعی می كنند بهترین شرایط را به وجود بیاورند، اما شرایط قطر و چین متفاوت تر هست. اما این موضوع نمی تواند از انگیزه ایران كم كند. می دانیم كه با تلاش بیشتر و غیرت بازیكنان و كادر فنی می توانیم كم و كاستی احتمالی را بر طرف كنیم و نتایجی به دست بیاوریم كه دل مردم شاد شود.
مدافع تیم ملی در پایان درباره قهرمانی كیانوش رستمی و سهراب مرادی در بازیهای المپیك اظهار كرد: باید به این دو ورزشكار تبریك بگویم كه باعث خوشحالی مردم شدند. می خواهم تبریك ویژه ای هم به كیانوش رستمی بگویم كه توانست از استان كرمانشاه به نخستین مدال طلای ایران در المپیك دست یابد و امیدوارم كاروان ایران بتواند مدالهای بیشتری در ادامه بازی ها كسب كند.
ورزشی**9129**1379
۰ نفر

سرخط اخبار ورزش