۱۵ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۳۷
کد خبر: 82176180
T T
۰ نفر
اردوي فرهنگي و تفريحي بانوان نخبه بخش مركزي خاش برگزار شد

زاهدان - ايرنا - رئيس اداره ورزش و جوانان شهرستان خاش گفت: به مناسبت ميلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر، اردوي فرهنگي تفريحي' دختران آسماني' با هدف تجليل از بانوان نخبه و فعال اجتماعي، قرآني و ورزشي بخش مركزي خاش در روستاي گردشگري ترشاب برگزار شد.

عبدالغفور قلندرزهي روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا هدف از اين اقدام را تجليل از مقام شامخ دختر و كمك به پويايي و بانشاط سازي آنان عنوان كرد.
وي اظهار داشت: اين قشر از جامعه نقش مهمي در جهت رونق بخشيدن به فعاليتها در ابعاد مختلف بر عهده دارند لذا اهميت دادن به نيازهاي روحي و رواني و فرهنگي و اجتماعي آنان ضرورتي اجتناب ناپذير مي باشد.
قلندرزهي ادامه داد: با برنامه ريزي هاي صورت گرفته در سه سال اخير شاهد ارتقاي ارائه خدمات به بانوان منطقه بوده ايم و تاكنون به موفقيتهاي چشمگيري دست يافته ايم.
به گفته وي بانوان در شهرستان خاش در حوزه هاي قرآني، ورزشي، امور فرهنگي و اجتماعي و آموزشي، امدادي و خدمات محرومين و امور شهري بسيار موفق ظاهر شده اند.
مجتبي شجاعي بخشدار مركزي شهرستان خاش نيز بيان كرد: مشاركت دادن بانوان در امور مختلف جامعه و حمايت از آنان سبب ارتقاي شاخص هاي خدمت مي شود.
وي اظهار داشت: بانوان بعنوان قشري تاثيرگذار و داراي ايده هاي روشن در هر زمينه اي ورود كرده اند الگوهاي برتر خدمت را به جامعه ارزاني داشته اند.
اين اردو با شركت افزون بر 20 دختر و بانوي فعال فرهنگي و اجتماعي و به همت اداره ورزش و جوانان، تبليغات اسلامي، امور بانوان بخشداري مركزي و دهياري ترشاب از توابع بخش مركزي خاش برگزار شد.
خاش در 185 كيلومتري جنوب زاهدان مركز سيستان و بلوچستان واقع شده است.
7310 / 6081