۱۳ مرداد ۱۳۹۵، ۱۸:۱۱
کد خبر: 82174558
T T
۰ نفر
استانداركرمانشاه: دستگاه هاي اجرايي بايد اقتصاد مقاومتي را با جديت پيگيري كنند

كرمانشاه- ايرنا- استاندار كرمانشاه گفت: دستگاه هاي اجرايي بايد موضوع اقتصاد مقاومتي مورد تاكيد مقام معظم رهبري را با جديت پيگيري كنند.

به گزارش ايرنا؛ روابط عمومي استانداري روز چهارشنبه به نقل از اسداله رازاني در پنجمين جلسه اقتصاد مقاومتي كه با هدف بررسي و تصويب پروژه هاي پيشنهادي ستاد اقتصاد مقاومتي با حضور مديران دستگاه هاي اجرايي استان در محل سالن جلسات استانداري برگزار شد؛ از مديران و مسئولان خواست كه به موضوع اقتصاد مقاومتي يك نگاه كلان و آينده نگر داشته باشند.
وي بيان داشت: بايد با تلاش و جديت در جهت راه اندازي واحدهاي توليدي كه نقش موثري در افزايش توليد و رونق اقتصادي دارد، اقدام شود و هر مسئول و مديري اين موضوع را جزء اولويت ها و هدف هاي كاري خود بداند.
استاندار كرمانشاه تصريح كرد: طرح ها و پروژه هايي كه در اقتصاد مقاومتي نقش ويژه اي دارند بايد به عنوان يك پروژه تاثيرگذار مورد توجه قرار گيرند و براي اجراي آنها از هيچ اقدامي كوتاهي نكرد.
رازاني بيان داشت: توجه به اقتصاد مقاومتي منجر به شناسايي ظرفيت ها و استعدادهاي داخلي مي شود و رونق اقتصادي و كمك به توليد با شناسايي درست و بكارگيري صحيح ظرفيت ها و استعدادها محقق مي شود.
در اين جلسه پروژه هاي پيشنهادي دستگاه هاي اجرايي مختلف در موضوع اقتصاد مقاومتي براي تصويب مورد بحث و بررسي قرار گرفتند.
8066