۱۰ مرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۲۹
کد خبر: 82169664
T T
۰ نفر
اعضای گروه جهادی در روستای قالینی جهرم خدمات رسانی كردند

شیراز- ایرنا- فرمانده حوزه پنج امام محمدباقر(ع) سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز گفت: اعضای گروه جهادی عماریون این حوزه با هدف كمك به مردم محروم و مستضعف روستای قالینی جهرم خدمات مختلفی را به مردم این روستا ارائه كردند.

ستوان یكم پاسدار رضا افكاری، یكشنبه در حاشیه فعالیت این گروه جهادی در این روستا در گفت و گو با ایرنا بیان كرد: گروه جهادی عماریون با اعزام 60 نفر خواهر و برادر در مدت زمان هفت روز در این روستا خدمات مختلف در بخش های عمرانی، فرهنگی، بهداشت و دمان و تربیت بدنی به مردم این روستا ارائه كردند.
وی افزود: این گروه در بخش فرهنگی برگزاری یادواره شهدای روستای قالینی، برپایی كلاس های مشاوره خانواده، احكام و نماز، مسابقه قرآن و در زمینه بهداشت و درمان ویزیت رایگان اهالی روستا با حضور پزشك متخصص را انجام دادند.
افكاری دیگر اقدامات این گروه دربخش تربیت بدنی را برگزاری مسابقات مختلف ورزشی بین اهالی روستا، در بخش عمرانی ساخت شش سرویس بهداشتی و حمام، خانه عالم، ترمیم و بهسازی مدارس و مسجد و برخی ازخانه های این روستا عنوان كرد.
او ادامه داد: این اردوی جهادی تاثیر بسزایی در بین مردم این روستا داشت و با استقبال مردم و اهالی روستا و مسئولان این بخش قرار گرفت.
شهرستان جهرم در فاصله 193 كیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.
3002/ 1876