۴ مرداد ۱۳۹۵، ۱۹:۲۰
کد خبر: 82163702
T T
۰ نفر

سه خبر ورزشي از استان قم/چهارم مردادماه

۴ مرداد ۱۳۹۵، ۱۹:۲۰
کد خبر: 82163702
سه خبر ورزشي از استان قم/چهارم مردادماه

قم- ايرنا- موفقيت تكواندوكار قمي در مسابقات قهرماني نوجوانان كشور، كسب رتبه سوم مسابقات كشوري تنيس توسط ورزشكار قمي و قهرماني قم در رقابت هاي بهكاپ از مهمترين اخبار ورزشي استان قم است.

به گزارش ايرنا از روابط عمومي اداره كل ورزش و جوانان قم، حسين حسين زاده٬ علي چهره قاني و محمد حسين علي محمدي سه تكواندوكار قم در مسابقات قهرماني نوجوانان كشور بر سكوي دوم اين رقابت ها ايستاده و موفق به كشب مدال نقره شدند.
در اين مسابقات كه با حضور 283 تكواندوكار در 10 وزرن در خانه تكواندو فدراسيون كاراته برگزار شد، حسين حسين زاده در وزن 48- كيلوگرم، علي چهره قاني در وزن 55- كيلوگرم و محمد حسين علي محمدي در وزن 73- كيلوگرم مدال نقره اين رقابت ها را كسب كردند.
در مقام تيمي نيز هيات تكواندو استان قم در جايگاه پنجم بيست و هفتمين دوره مسابقات قهرماني نوجوانان كشور ايستاد.

** كسب رتبه سوم مسابقات كشوري تنيس توسط ورزشكار قمي
سيدمحمد معين منتظري با 5 پيروزي و يك شكست در مسابقات دسته برتر تنيس روي ميز كشور رتبه سوم را كسب كرد.
مسابقات تنيس روي ميز دسته برتر كشور با حضور 16 ورزشكار به ميزباني استان قم و در خانه تنيس روي ميز شهداي هفتم تير برگزار شد و سيدمحمد معين منتظري تنها نماينده استان در اين رقابت ها در گروه چهارم ابتدا 3 بر 2 از سد امير رضا سعيدي از تيم استان فارس گذشت و سپس در دومين و سومين مسابقه خود برابر پرهام اشرفي از تهران و علي رحيمي از توابع تهران با نتايج مشابه 3 بر صفر پيروز و به عنوان صدرنشين راهي دور بعد شد.
اين تنيسور قمي سپس برابر ارشيا عنايت زاده از خوزستان قرار گرفت و با كسب پيروزي برابر اين حريف، به جمع 4 نفر برتر اين رقابت ها راه پيدا كرد. منتظري در مسابقه نيمه نهايي مقابل نويد شمس، از استان البرز نتيجه را 3 بر صفر واگذار كرد و از راه يابي به فينال باز ماند. وي در مسابقه رده بندي برابر علي خزايي از همدان به ميدان رفت و با برتري 3 بر صفر در رده سوم دسته برتر تنيس روي ميز نونهالان پسر كشور قرار گرفت.

** قم قهرمان رقابت هاي بهكاپ كشور
اولين دوره رقابت هاي بهكاپ «جام 88 شهيد ورزشكار مدافع حرم» با حضور 21 تيم از 12 استان كشور در تهران برگزار شد و تيم اعزامي بهكاپ بانوان استان قم توانست عنوان هاي اول و دوم اين رقابت ها را از آن خود كند.
در اين مسابقات فاطمه محمدي و الهام محمدي در قالب تيم«ب» قم قهرمان و سميه طليقي و زهرا اميري زاد كه در تركيب تيم «الف» قم قرار داشتند به عنوان نايب قهرماني دست يافتند. تيم بهكاپ استان قم با 14ورزشكار به اين مسابقات اعزام شده بود.
7401 / 1175