۳۱ تیر ۱۳۹۵، ۹:۵۰
کد خبر: 82157930
T T
۰ نفر
حضور هشت ورزشكار و مربی لرستانی در پارالمپیك ریو 2016

خرم آباد - ایرنا - مدیركل ورزش و جوانان لرستان گفت: هشت ورزشكار و مربی از این استان در پارالمپیك ریو 2016 حضور دارند.

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی اداره كل ورزش و جوانان لرستان، علی‌یاور عزیزپور در دیدار با ورزشكارهای پارالمپیك استان گفت: لرستان قطب ورزش جانبازان و معلولان است و ورزشكارهای این استان در سال‌های گذشته عناوین خوبی در پیكارهای پارآسیایی، پارالمپیك، جهانی و تورنمنت‌های مختلف كسب كرده‌اند.
وی اضافه كرد: به وزارت ورزش و كمیته ملی المپیك و پارالمپیك پیشنهاد داده‌ایم كه علاوه بر پاداشی كه به مدال‌آوران می‌دهند، درصدی نیز به استان محل سكونت ورزشكارهای مدال‌آور بدهند تا از طریق استان نیز حمایت شوند كه این پیشنهاد در دست بررسی است.
وی با اشاره به اینكه فرصت كمی تا پارالمپیك ریو 2016 باقی است، اضافه كرد: سعی كرده‌ایم كه از ورزشكارهای لرستانی و همچنین مصطفی بهرامی مربی ‌ لرستانی تیم دو ومیدانی جانبازان و معلولان حمایت كنیم تا با افتخارآفرینی در ریو باعث خوشحالی مردم استان و كشور شوند.
سجاد محمدیان ، حامد امیری ، محسن كائیدی ، محمدپاپی گنجی در رشته ورزشی دو و میدانی ، حمزه ندری در رشته جودوی نابینایان، سكینه كشوری در والیبال نشسته، معصومه خدابخشی در رشته تیراندازی و مصطفی بهرامی به عنوان مربی تیم دو ومیدانی كشور در مسابقات پارالمپیك ریو2016 حضور خواهند داشت.
3210/6060