۳۱ تیر ۱۳۹۵، ۹:۰۴
کد خبر: 82157867
T T
۰ نفر
استاندار یزد: عده ای تحمل شفاف سازی دولت را ندارند

یزد - ایرنا - استاندار یزد گفت: عده ای كه از به هم ریختگی‌ها نان می‌خورند، تحمل شفاف‌سازی دولت را ندارند و دائما چوب لای چرخ دولت می‌ گذارند.

به گزارش ایرنا، سیدمحمد میرمحمدی عصر چهارشنبه در بیست و ششمین نشست كارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان یزد با تشریح قوانین و محدودیت های مقررات حاكم بر بانك ها و برخی ایرادهای دستگاه های نظارتی، این دو مسئله را مانعی مقابل تحقق انتظارات از بانك ها و بستن دست آنها در كمك به تولیدكنندگان عنوان كرد.
وی گفت: همه دستگاه ها به وظیفه خود عمل می كنند، از این رو باید به توقعات به صورت فرآیندی نگاه شود و باید متوجه این مهم باشیم كه فعالیت بخش های نظارتی موجب شفافیت كار می شود.
میرمحمدی با تقدیر از همكاری بانك های استان با بخش تولید گفت: صنایع استان برای ادامه تولید نیازمند سرعت گرفتن ارائه تسهیلات هستند كه سرعت بانك های استان در بررسی پرونده تسهیلات صنایع خوب بوده ولی امید آن می رود با تعامل بیشتر بانك ها، تسهیلات هرچه زودتر به دست صنعت‌گران برسد.
نماینده عالی دولت كاهش تورم و ركود و رفع مشكلات اقتصادی را در گرو همدلی و همراهی همه بخش ها دانست و اظهار كرد: با وجود مشكلات، بعضی از صنایع بزرگ استان این همراهی را داشته و برای جلوگیری از ایجاد مشكل برای كارگران همچنان فعالیت دارند و با تشویق های مختلف همچون مسكن كارگران، چرخ كارخانه خود را می چرخانند.
میرمحمدی یادآور شد: با توجه به روند فعالیت ستاد اجرایی اقتصاد مقاومتی و نیز همكاری خوب دولت و مجلس، شرایط برای اصلاح برخی قوانین و مقررات فراهم شده تا مسیر رشد تولیدات داخلی و رونق صنایع هرچه سریع تر هموار شود.
در این نشست كه با حضور مدیران دستگاه های عضو ستاد تسهیل و بانك های عامل برگزار شد، مشكلات برخی از واحدهای تولیدی استان مورد بررسی قرار گرفت.
1968/ 6014/