۲۹ تیر ۱۳۹۵، ۱۹:۳۵
کد خبر: 82155944
T T
۰ نفر
نتايج تنيس روي ميز المپياد سراسري دانشجويان دختر

مشهد- ايرنا- نتايج مسابقات تيمي تنيس روي ميز المپياد ورزشي دانشجويان دختر دانشگاههاي سراسر كشور در روز نخست اين رقابتها در مشهد مشخص شد.

به گزارش ايرنا، روز سه شنبه 12 مسابقه در بخش تيمي رشته تنيس روي ميز برگزار شد كه در نتيجه تيم دانشگاه تهران، تيم دانشگاه اراك را با نتيجه سه بر صفر شكست داد و تيم دانشگاه فردوسي مشهد نيز تيم دانشگاه تبريز را با همين نتيجه مغلوب كرد.
در ادامه اين رقابتها تيم اصفهان با نتيجه سه بر صفر تيم دانشگاه رازي كرمانشاه را مغلوب كرد و تيم الزهرا نيز با نتيجه سه بر يك تيم دانشگاه اردبيل را شكست داد.
تيم دانشگاه باهنر كرمان هم در اين رقابتها با نتيجه سه بر يك مغلوب تيم پيام نور فارس شد و تيم دانشگاه خوارزمي با نتيجه سه بر صفر تيم دانشگاه بيرجند را شكست داد.
تيم دانشگاه شيراز نيز در مصاف با تيم دانشگاه سيستان و بلوچستان با نتيجه سه بر يك پيروز ميدان شد. تيم دانشگاه اميركبير هم با همين نتيجه تيم دانشگاه گيلان را مغلوب خود كرد.
در ادامه اين رقابتها تيم دانشگاه فردوسي مشهد با نتيجه سه بر دو تيم دانشگاه تهران را شكست داد و تيم دانشگاه تبريز در مصاف با تيم دانشگاه اراك با نتيجه سه بر يك پيروز ميدان شد.
رقابت تيمهاي دانشگاههاي اصفهان و اردبيل نيز با نتيجه سه بر يك به نفع تيم اصفهان رقم خورد و تيم دانشگاه رازي كرمانشاه نيز با نتيجه سه بر يك مغلوب تيم دانشگاه الزهرا شد.
در سيزدهمين المپياد فرهنگي، ورزشي دانشجويان دانشگاهها و موسسات آموزش عالي كشور شش هزار دانشجوي دختر و پسر از 150 دانشگاه و موسسه آموزشي شركت دارند.
اين المپياد در دو نوبت جداگانه از 28 تير تا چهارم مرداد براي دو هزار و 500 دانشجوي دختر در هشت رشته واليبال، بسكتبال، فوتسال، تنيس روي ميز، بدمينتون، تكواندو، شنا و دو و ميداني برگزار مي شود.
در بخش دوم المپياد نيز از 12 تا 19 مرداد سه هزار و 500 دانشجوي پسر در همين رشته ها به اضافه دو رشته كشتي فرنگي و آزاد به رقابت مي پردازند.
دانشجويان شركت كننده در المپياد در كنار اين مسابقات ورزشي در دهها رويداد فرهنگي و هنري نيز شركت مي كنند.
7505/1858