۲۹ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۵۰
کد خبر: 82155151
T T
۰ نفر
يورش نظاميان صهيونيست به اردوگاه شعفاط در قدس اشغالي

تهران- ايرنا- منابع محلي در شهر بيت المقدس گزارش دادند كه نظاميان صهيونيست در ادامه محاصره اردوگاه ها و شهرهاي فلسطينيان ٬به اردوگاه شعفاط واقع در شمال شرقي بيت المقدس اشغالي يورش بردند.

به نوشته پايگاه خبري العهد، اين منابع افزودند كه بيش از يكصد نظامي صهيونيست صبح امروز (سه شنبه) به اردوگاه شعفاط يورش بردند و اقدام به تفتيش اين اردوگاه و بازداشت فلسطيني ها كردند.
براساس اين گزارش ٬ نظاميان صهيونيست با بستن گذرگاه اصلي اين اردوگاه به اين مكان يورش بردند.
منابع فلسطيني از بازداشت 18 شهروند فلسطني به دست اين نظاميان در مناطق مختلف كرانه باختري و قدس اشغالي خبر دادند.
نظاميان رژيم صهيونيستي 700 هزار فلسطيني را در شهر الخليل كرانه باختري تحت محاصره شديد نظامي قرار داده اند.
بيش از نيم ميليون صهيونيست در بيش از 230 شهرك كه رژيم صهيونيستي پس از جنگ 1967 و اشغال سرزمين هاي فلسطيني از جمله در كرانه باختري و شرق بيت المقدس ساخته است، اسكان داده شده اند.
همه شهرك هاي صهيونيست نشين طبق قوانين بين المللي غيرقانوني هستند و رژيم صهيونيستي به درخواست هاي مطرح شده مبني بر توقف گسترش شهرك سازي در اراضي اشغال شده فلسطيني بي اعتنايي مي كند.
به تازگي خاخام هاي تندروي صهيونيست با صدور فتوايي از شهرك نشينان خواستند به منظور كوچاندن فلسطيني ها از روستاها و مناطق (اشغالي) خود به خصوص كرانه باختري ٬ آب آشاميدني آنها را مسموم كنند.
كابينه رژيم صهيونيستي روز يكشنبه با اختصاص 18 ميليون دلار ديگر براي تامين هزينه هاي شهرك سازي در كرانه باختري موافقت كرد.
انتفاضه سوم مردم فلسطين موسوم به انتفاضه قدس در اكتبر سال گذشته (مهرماه) در پي تشديد برخورد صهيونيست ها و شهرك نشينان با مردم فلسطين و هتك حرمت هاي مكرر آن ها به مسجدالاقصي و تلاش براي تقسيم زماني و مكاني آن آغاز شد.
از آغاز انتفاضه قدس تاكنون، 217فلسطيني به ضرب گلوله نظاميان و شهرك نشينان صهيونيست در كرانه باختري، نوار غزه و سرزمين هاي اشغالي به شهادت رسيده اند.
خاورم**9366**2041**