۲۴ تیر ۱۳۹۵، ۱۵:۴۰
کد خبر: 82149123
T T
۰ نفر
علم الهدي: بسيج زمينه را براي ظهور امام زمان(ع) آماده مي كند

مشهد- ايرنا- نماينده ولي فقيه در خراسان رضوي در مجمع عالي بسيج اين استان در مشهد گفت: بسيج دنيا را براي اسلام فتح كرده و زمينه جهاني را براي ظهور امام زمان(ع) آماده مي كند.

به گزارش ايرنا آيت الله سيداحمد علم الهدي روز پنجشنبه در اجلاسيه مجمع عالي بسيج خراسان رضوي در حضور جمعي از فرماندهان بسيج و سپاه، مديران و نمايندگان استان در مجلس، سرمايه اصلي بسيج را اخلاص دانست و افزود: اين امر مشروط بر آن است كه بسيج مصداق اين حديث پيامبر(ص) قرار گيرد كه هركس براي خداست، خدا نيز براي اوست.
امام جمعه مشهد افزود: برخي در ايمان، باور و معاد دچار ترديد نشدند بلكه در مجاهدت با جان، مال، موقعيت اجتماعي و سهم الغنائم انقلاب دچار ترديد شدند كه عامل اصلي آن نداشتن اخلاص در لحظه اول بود.
وي با استناد به قرآن بر اعتقاد توامان به خدا و پيامبر و مجاهدت با مال و جان تاكيد كرد و گفت: برخي سنگ زيرين انقلاب بودند و زماني كه پس از انقلاب روي كار آمدند دچار ترديد شده و در برابر امام قرار گرفتند.
علم الهدي با بيان اينكه برخي مي خواهند ره صد ساله را از راه جهش هاي سياسي يك شبه طي كنند، ادامه داد: برخي هم مي خواهند با ورود به عرصه هاي سياسي به مال و منال و آلاف و الوف برسند.
علم الهدي با تاكيد بر انقلابي ماندن همه آحاد جامعه گفت: شرط اول انقلابي بودن باورمندي به تمام معنا به خدا، پيامبر ، حلال و حرام و مجاهدت براي استقرار اين معارف است.
وي تصريح كرد: سپاه به عنوان تنها نهادي كه رسالت آن پاسداري از انقلاب است و نهاد مردمي بسيج كه براي دفاع از انقلاب اسلامي تشكيل شده، بايد با هم رابطه تشكيلاتي داشته باشند.
فرمانده سپاه امام رضا (ع) نيز در سخناني گفت: تشكيل بسيج دهها ميليوني با ظرفيت تشكيلاتي سپاه ممكن نيست و قاعدتا بايد از خود عزيزان بسيجي در قالب مجمع سازي، تشكل سازي و كارگروه سازي استفاده شود.
سردار يعقوب علي نظري گفت: براي اعزام 500 هزار نفر زيارت اولي از سراسر كشور به مشهد با همكاري آستان قدس رضوي برنامه ريزي شده كه 50 درصد هزينه انتقال اين افراد توسط بسيج استانها تقبل مي شود.
اين مجمع كه در سالن مجتمع فرهنگي امام رضا(ع) برپا شده بود با برگزاري انتخابات براي تعيين اعضاي جديد مجمع عالي بسيج خراسان رضوي به كار خود پايان داد.
3221/5132
۰ نفر