۲۴ تیر ۱۳۹۵، ۱۵:۱۶
کد خبر: 82149097
T T
۰ نفر
رئيس سازمان تامين اجتماعي نصف حقوق خود را دريافت مي كند

مشهد- ايرنا- معاون درمان سازمان تامين اجتماعي كشور گفت: رئيس اين سازمان نيمي از حقوق تعيين شده را دريافت كرده و نيم ديگر آن را به حساب سازمان تامين اجتماعي واريز مي كند.

به گزارش ايرنا علي همتي روز پنجشنبه در مراسم افتتاح دستگاه ديجيتال راديولوژي و دستگاه C_Ram اتاق عمل بيمارستان فارابي مشهد همزمان با هفته تامين اجتماعي افزود: حقوق تعيين شده، براي دكتر 'نوربخش' رئيس سازمان تامين اجتماعي كشور از سوي وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي، 130 ميليون ريال است كه ايشان 65 ميليون ريال از آن را برداشت مي كند.
به گفته وي، دكتر نوربخش كه پزشك فوق تخصص ارتوپدي است، با اين نگرش كه بسياري از افراد مراجعه كننده به مراكز درماني تامين اجتماعي از حداقل حقوق و كمتر از 10 ميليون ريال برخوردارند، حاضر به دريافت نيمي از حقوق خود نيست و آن را به حساب دولت برمي گرداند.
همتي اظهار كرد: سازمان تامين اجتماعي كشور در دوره مديريت جديد، فعاليتش را با شعار پاكدستي و پاسخگويي آغاز كرد و اكنون شاهد به ثمر نشستن اين شعار هستيم.
وي گفت: بازرسي ها و بررسي هاي انجام شده نشان مي دهد سازمان تامين اجتماعي بهترين عملكرد را در پرداختي به مديرانش در طول سه سال گذشته داشته و حتي يك مورد پرداخت غير متعارف نيز در اين سازمان گزارش نشده است.
وي افزود: اين در حالي است كه سازمان تامين اجتماعي طي 10 سال گذشته با بحران هاي مختلف مالي، هويتي و اجتماعي روبرو بوده و در هشت سال شاهد تغيير هشت مدير عالي رتبه آن كه هيچ سنخيتي با اين سازمان نداشته بوده ايم.
معاون درمان سازمان تامين اجتماعي كشور گفت: تا پايان امسال تمام سيستم هاي راديولوژي و تشخيصي مراكز درماني تامين اجتماعي كشور، ديجيتالي خواهد شد و سيستم پكس (PACS) يا امكان برخورداري از عكس هاي راديوگرافي به وسيله موبايل توسط پزشكان نيز استقرار خواهد يافت.
وي اظهار كرد: در سال جاري 500 ميليارد ريال براي ديجيتالي كردن سيستم هاي تشخيصي نظير راديوگرافي و ماموگرافي در مراكز درماني تامين اجتماعي كشور اختصاص يافته است.
همتي افزود: استان خراسان رضوي در استقرار سيستم پكس و ديجيتالي كردن سيستم هاي تشخيصي و راديولوژي در كشور پيشرو است.
22 تا 28 تيرماه هفته تامين اجتماعي نامگذاري شده است.
3027 / 6053