۲۱ تیر ۱۳۹۵، ۱۳:۳۸
کد خبر: 82144420
T T
۰ نفر
تمرینات تاكتیكی والیبالیست های ایران پیش از المپیك

تهران - ایرنا - تیم ملی والیبال ایران روز دوشنبه تمرینات تاكتیكی خود را برای آماده سازی پیش از بازی های المپیك 2016 ریو آغاز كرد.

پس از پایان مسابقات لیگ جهانی 2016، تیم ملی والیبال ایران تمرینات خود را برای شركت در بازی های المپیك، از روز یكشنبه - دیروز - در سالن اختصاصی فدراسیون والیبال آغاز كرد.
امروز نیز ملی پوشان یك جلسه تمرین تاكتیكی با حضور 17 بازیكن برگزار كردند.
سعید معروف، سید محمد موسوی، شهرام محمودی، عادل غلامی، فرهاد ظریف، مهدی مرندی، فرهاد قائمی، امیر غفور، حمزه زرینی، علیرضا مباشری، محمد جواد معنوی نژاد، مجتبی میرزاجانپور، مصطفی شریفات، میلاد عبادی پور، آرمین تشكری و مهدی مهدوی 16 بازیكن دعوت شده به این تمرینات هستند و امین اسماعیل نژاد نیز كه در گروه دوم تیم ملی تمرین می كند، امروز بعد از تمرین نوبت صبح در تمرین گروه نخست نیز شركت كرد.
در تمرین امروز امیر غفور و شهرام محمودی دو پشت خط زن مصدوم تیم ملی جداگانه و زیر نظر فیزیوتراپ و مربی بدنساز تمرین كردند.
تمرینات با حركات كششی و نرمشی آغاز شد و در ادامه، مرور تكنیك های مختلف والیبال در دستور كار بازیكنان قرار گرفت.
سپس بازیكنان به دو گروه تقسیم شدند كه مسابقه تمرینی برگزار كنند. یك گروه شامل مهدوی، مباشری، شریفات، غلامی، ظریف، زرینی و اسماعیل نژاد بودند و گروه دوم نیز شامل میرزاجانپور، موسوی، عبادی پور، معروف، قائمی، مرندی، تشكری و معنوی نژاد بودند كه شش نفر آنان در زمین مسابقه قرار می گرفتند.
رائول لوزانو در برخی مواقع بازی را متوقف و نكاتی را به بازیكنان یادآوری می كرد و برخی مواقع نیز جای بازیكنان را در دو گروه تغییر می داد.
در حاشیه این تمرین، محمود افشاردوست دبیر فدراسیون والیبال و مدیر فنی تیم ملی در جمع خبرنگاران گفت: تیم های روسیه و برزیل برای برگزاری مسابقه تداركاتی با تیم ملی ایران پیشنهاداتی ارائه كرده اند. به روسیه اعلام كرده ایم كه فقط در تهران حاضر به برگزاری دیدار با آنها هستیم، اما هنوز پاسخی به برزیلی ها نداده ایم.
به گفته افشاردوست، فدراسیون والیبال برزیل پیشنهاد داده است كه تیم ملی ایران چند روز زودتر از آغاز بازی های المپیك به این كشور سفر كند تا تیم های دو كشور در دیداری تداركاتی به مصاف هم بروند.
تیم ملی والیبال ایران در گروه دو بازی های المپیك 2016 ریو، با تیم های روسیه، لهستان، آرژانتین، كوبا و مصر رقابت می كند.
ورزشی 1379 ** 2024**1545