۲۰ تیر ۱۳۹۵، ۲۲:۲۹
کد خبر: 82143633
T T
۰ نفر

رضايت مردم، اصلي ترين هدف دولت تدبير و اميد است

۲۰ تیر ۱۳۹۵، ۲۲:۲۹
کد خبر: 82143633
رضايت مردم، اصلي ترين هدف دولت تدبير و اميد است

يزد - ايرنا - سرپرست فرمانداري يزد، اصلي ترين هدف دولت تدبير و اميد را رضايت مردم دانست.

به گزارش يكشنبه روابط عمومي فرمانداري يزد؛ مصطفي سالاري در ديدار عيدانه كارمندان اين فرمانداري با برشمردن مباحث روز كشور در بازه زماني فعلي تأكيد كرد: دولت در سال 95 برنامه‌هايي را در سرلوحه امور خود قرار داده كه يكي از مهم‌ترين آن‌ها تكريم ارباب رجوع است.
وي افزود: اينكه كارمندي از دولت حقوق بگيرد، روزمرگي كند و برنامه‌هاي دولت را قبول نداشته باشد به‌هيچ‌عنوان پذيرفتني نيست.
وي بابيان اينكه وقتي گفته مي‌شود كارمندان دولتي لازم است به برنامه‌هاي دولت اعتقاد داشته باشند سياسي با موضوع برخورد كردن نيست، افزود: معمولاً وقتي به كاري اعتقاد نداشته باشيم در جهت تلاش براي به ثمر نشستن و دستيابي به هدف آن كار انگيزه‌اي نخواهد بود.
وي در بخش ديگري از سخنانش ادامه داد: همان‌طور كه در خبرها آمده است با دستور رئيس جمهوري، برخورد با متخلفان دريافت حقوق‌هاي كلان در دولت بدون هيچ‌گونه مماشاتي انجام شد و رئيس دولت تدبير و اميد اين موضوع را در بيانه چند روز گذشته خود نيز مطرح نمودند.
سالاري با اشاره به اينكه رضايت مردم اصلي‌ترين هدف دولت تدبير و اميد است، تصريح كرد: كاركنان دولتي به‌ويژه در فرمانداري‌ها ملزم به رعايت نظم و انضباط كاري هستند تا در سايه اين نظم انضباط و عواملي نظير رعايت قانون و مقررات، تكريم ارباب و رجوع حاصل شود.
سرپرست فرمانداري يزد با اشاره به اينكه گاهي يك برخورد صميمي و دلجويانه از ارباب‌رجوع، تكريم محسوب مي‌شود، اظهار داشت: ممكن است بعضاً با درخواست‌هايي فراقانوني و خارج از توان دولت از سوي افراد مواجهه شويد، بهترين اقدام در اين‌طور مواقع صحبت و قانع كردن فردي است كه آن درخواست را به شما داشته است.
عالي‌ترين مقام اجرايي شهرستان يزد ادامه داد: متأسفانه دولت در حال حاضر با مشكلات مالي شديدي روبرو است كه اميدواريم با تدابيري كه انديشيده شده و مي‌شود اين مهم نيز هرچه سريع‌تر برطرف شود.
سرپرست فرمانداري يزد در بخش پاياني سخنان خود با اشاره به برجام و تحولاتي كه پس از اجرايي شدن آن صورت گرفته است، عنوان كرد: دولت به وعده خود براي پايان دادن به موضوع مناقشات هسته‌اي عمل كرد و همگان شاهد هستيم كه پس اجرايي شدن برجام چه تغييراتي در سطح بين‌المللي و ديپلماسي صورت گرفته است.
سالاري ابراز اميدواري كرد با گشايشي كه در امور حاصل‌شده است به‌زودي مشكلات اقتصادي كشور كاهش يابد و زمينه شكوفايي هرچه بهتر و بيشتر ايران اسلامي و به‌تبع آن ديار دارالعباده يزد در سايه تلاش و كوشش دولت‌مردان و حمايت‌هاي ملت شريف ايران محقق شود.
7534/6197