۲۰ تیر ۱۳۹۵، ۲۰:۵۱
کد خبر: 82143565
T T
۰ نفر
مياندوآب قهرمان مسابقات بوكس آذربايجان غربي شد

مهاباد- ايرنا- تيم بوكس نونهالان و نوجوانان مياندوآب توانست با شكست حريفان خود به مقام قهرماني آذربايجان غربي دست پيدا كند.

رئيس هيات بوكس شهرستان مياندوآب روز يكشنبه در مصاحبه با خبرنگار ايرنا گفت: تيم بوكس نونهالان و نوجوانان مياندوآب در اين دوره از مسابقات كه به مناسبت عيد سعيد فطر با حضور 80 بوكسور از 11 شهر آذربايجان غربي به ميزباني اين شهرستان برگزار شد، مقام نخست را به خود اختصاص داد.
بهمن عزيزي ادامه داد: در اين مسابقات كه در سالن بوكس مياندوآب برگزار شد، در رده نونهالان تيم هاي مياندوآب، بوكان و خوي به ترتيب عناوين اول تا سوم را كسب كردند.
وي اضافه كرد: در رده سني نوجوانان نيز تيم هاي مياندوآب، مهاباد و ماكو به مقام هاي اول تا سوم دست يافتند.
عزيزي افزود: نفرات اول اين مسابقات در رقابت هاي قهرماني كشور كه در شهر بابل استان مازندران برگزار خواهد شد، شركت خواهند كرد.
رئيس هيات بوكس مياندوآب بيان كرد: در چند روز گذشته هم بوكسورهاي مياندوآبي با رقابت در برابر تيم لرستان كه براي نخستين بار در فضاي آزاد و با حضور پرشور خانواده ها و علاقه مندان به اين رشته در بوستان ساحلي آتا مياندوآب برگزار شد، توانستند اين تيم را با شكست بدرقه كنند.
شهرستان مياندوآب مهمترين قطب رشته بوكس در آذربايجان غربي به شمار مي رود كه توانسته است در رده هاي مختلف عناوين زيادي را در استان و كشور به خود اختصاص دهد.
شهرستان مياندوآب با بيش از 260 هزار نفر جمعيت در آذربايجان غربي واقع شده است.
6185/1905