۱۸ تیر ۱۳۹۵، ۹:۳۹
کد خبر: 82140274
T T
۰ نفر
وزش باد و رگبار باران از بعد از ظهر امروز برخی نقاط كشور را فرا می گیرد

تهران- ایرنا- سازمان هواشناسی پیش بینی كرد: وزش باد و رگبار باران از بعد از ظهر امروز (جمعه) برخی نقاط كشور را فرا گرفته و این وضعیت در برخی استان های كشور با تداوم بارش ها در روزهای شنبه و یكشنبه همراه خواهد بود.

به گزارش وزارت راه و شهرسازی، «فریبا گودرزی» كارشناس سازمان هواشناسی افزود: برای امروز (جمعه) در شمال استان های آذربایجان شرقی و غربی و همچنین ارتفاعات البرز شرقی، از بعد از ظهر و نیمه شب بارش باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش بادهای شدید موقتی پیش بینی می شود.
به گفته وی، برای فردا و پس فردا (روزهای شنبه و یكشنبه)، در بعد از ظهر برای برخی نقاط شمال غرب و ارتفاعات البرز، رگبار باران و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می شود.
گودرزی افزود: از فردا با شمالی شدن جریانات روی سواحل دریای خزر، برای شنبه و یكشنبه شاهد بارندگی خواهیم بود كه شدت بارش ها بیشتر برای استان گیلان پیش بینی می شود.
وی ادامه داد: از فردا، پدیده باد و گرد و غبار برای استان های ایلام، خوزستان و بوشهر، همچنین در روزهای شنبه و یكشنبه، برای شرق كشور به ویژه شهرستان زابل وزش باد شدید همراه با گرد و خاك دور از انتظار نیست.
این كارشناس سازمان هواشناسی اضافه كرد: بخش شرقی دریای عمان در سه روز آینده مواج خواهد بود و از بعد از ظهر شنبه و روز یكشنبه مناطق شرقی خلیج فارس و دریای خزر مواج پیش بینی می شود.
گودرزی خاطرنشان كرد: هوای تهران امروز صاف و گاهی همراه با وزش باد همراه است، بیشینه دمای پایتخت امروز به 37 درجه سانتیگراد خواهد رسید، اما فردا كمینه دما به 23 درجه سانتیگراد رسیده و در بعد از ظهر با وزش بادهای نسبتا شدید همراه خواهد بود.
اقتصام ** 3065 **1584
۰ نفر