۱۴ تیر ۱۳۹۵، ۱۷:۰۸
کد خبر: 82137286
T T
۰ نفر

نامه‌اي به نماينده/ نبش قبر نكنيد

۱۴ تیر ۱۳۹۵، ۱۷:۰۸
کد خبر: 82137286
نامه‌اي به نماينده/ نبش قبر نكنيد

پايگاه خبري ويرا ايلام در مطلبي به قلم علي حسني كه روز دوشنبه در قالب نامه خطاب به شادمهر كاظم زاده منتشر شده به بررسي شعارها و انتظارها از نماينده حوزه جنوب استان پرداخته است.

در اين مطلب آمده است: ابتدا براي شما در سنگر نمايندگي مردم در مجلس شوراي اسلامي آرزوي موفقيت دارم زيرا كه شهد شيريني موفقيت شما بي شك كام همه ي ما را شيرين خواهد كرد و پيامدهاي موفقيت شما به عنوان نماينده‌ي مردم شامل حال همه اعم از كساني كه به شما راي داده يا راي نداده اند ، خواهد شد و امروز شما نماينده ي همه‌ي مردم هستيد و ثمرات تلاشهاي شما متعلق به هيچ شخص، گروه، طايفه يا شهري نخواهد بود و همه ي مردم از نتايج آن متاثر خواهند بود.
همه بايد در كنار شما براي زدودن لكه ننگ محروميت از دامن اين ديار ثروتمند اما محروم تلاش كنيم و تجربه نشان داده كه هيچ كس هرچند هم متخصص و توانمند باشد به تنهايي و بدون حمايت ديگر مسئولين و مردم نمي تواند كاري از پيش ببرد .
بنا براين ما خود را موظف به حمايت از جنابعالي به منظور تقويت شما در راستاي احقاق حقوق مردم مي دانيم . و از شما انتظار مي رود كه براي احقاق اين حقوق تمام توان و تلاش خود را به كار بگيريد و در اين راه دعاي خير ما بدرقه ي راه شما خواهد بود.
آقاي مهندس كاظم زاده! صحبت هاي اخير شما در شوراي اداري شهرستان دهلران انگيزه ي من براي نوشتن اين نامه شد شعارهاي شما همچنان در گوش مردم حوزه ي جنوب طنين انداز است .
آنچه كه از شما در جريان تبليغات انتخاباتي به گوش مي رسيد ، تكيه بر صداقت و حفظ كرامت انساني بود و اين شعار به نوعي شاه بيت جلسات و ميتينگ هاي شما بود و شما به مانند يك مصلح اجتماعي بجاي بيان برنامه هايتان براي توسعه و آباداني منطقه بر لزوم داشتن صداقت و حفظ كرامت انساني تاكيد داشتيد.
انتخابات تمام شد و مردم حوزه جنوب منتظرند تا ببينند شما چگونه صادقانه كرامت آنها را حفظ مي كنيد.
بنابراين هر حرف يا حركتي از جانب شما را به دقت بررسي كرده و آن را با شعارهايتان تطبيق مي دهند . شما در صحبتهاي اخيرتان ابتدا به بيان توانمنديهاي بالقوه شهرستان دهلران پرداخته ايد كه بيان اين مطالب در دهلران ، خود اظهر من الشمس است و مصداق ضرب المثل معروفِ' زيره به كرمان بردن' است و باور كنيد شنيدن چندين باره آن از زبان مسئولان بسيار تكراري و خسته كننده شده و تنها داغ ما را تازه مي كند ؛ چرا كه همه ي ما با اين توانمنديها آشنا هستيم و از شما به عنوان نماينده مردم انتظار مي رود كه بيان فرماييد براي به فعليت در آوردن اين توانهاي بالقوه چه برنامه اي داريد؟ و راهكار شما براي استفاده ي بهينه و مطلوب از اين توانهاي محيطي چيست؟
در فرازي ديگر گفته ايد: مسئولاني كه احساس مي كنند به مردم خيانت مي كنند ، خودشان كنار بروند . معني اين جمله چيست ؟ ملاك و معيار خدمت و خيانت به مردم از نظر شما چيست؟ آيا معيار شما براي خدمت يا خيانت مسئولين ، موضع انتخاباتي آنها در قبال شماست ؟ چرا صادقانه منظور خود را بيان نمي كنيد ؟ آيا شما بدنبال انتقام از مخالفين هستيد؟ صداقت و كرامت چه نسبتي با كينه جويي و انتقام دارد ؟ زود شعار محوري خود را فراموش نكنيد!
در جايي ديگر به نقد عملكرد نمايندگان پيشين پرداخته و عملكرد آنها را تنها نصب چند تابلو بيان كرده ايد .لازم است به اطلاع شما برسانم كه تبليغات انتخاباتي تمام شده و فرصت محدود چهار ساله‌ي خدمت رساني به مردم توسط شما به سرعت آغاز شده و با چشم بر هم زدني تمام خواهد شد . شما اولين يا آخرين نماينده مردم نيستيد و هر گونه درباره ي ديگران قضاوت كنيد ، همان گونه هم درباره ي شما قضاوت خواهد شد . بهتر نيست منصفانه و بر اساس شرايط در خصوص عملكرد ديگران قضاوت كنيم؟ نمايندگان پيشين فرصت خدمتگذاري به مردم را از دست داده اند و اكنون نوبت شماست و چهار سال ديگر شمامورد قضاوت قرار خواهيد گرفت .
فرض بر اين است كه توان ديگران در حد نصب تابلو بوده و نه بيشتر، انشاءالله كه شما با توان بيشتري كه داريد پروژه هاي ناقص آنها را تكميل خواهيد كرد و تابلوها را تبديل به ساختمان خواهيد كرد و با توجه به تخصص و عضويت شما در كميسيون عمران و نايب دبيري آن كميسيون پروژه هايي را تكميل خواهيد كرد كه در تخصص شماست از جمله تونل كبير كوه و راه آهن انديمشك – دهلران و دو بانده كردن جاده ي انديمشك – دهلران – مهران و انشاءالله در پايان دوره ي چهار ساله شاهد موفقيت چشمگير شما خواهيم بود .
پرداختن به گذشته و نبش قبر خاطرات انتخاباتي هيچ فايده و دستاوردي براي شما و مردم ندارد و تنها خواسته ي منفعت طلبان و سودجوياني است كه از اين طريق و با انتساب به جنابعالي بدنبال پر كردن جيب خود واحيانا گرفتن انتقام از مخالفين خود هستند . بهتر است نيروي خود را صرف حل مشكلات عديده ي مردم كنيم و قدر فرصت گرانبهاي خدمتگذاري به اين مردم نجيب بدانيم و اين فرصت را صرف تسويه حسابهاي شخصي و طايفه اي نكنيم چرا كه به فرموده امام علي (ع) فرصتها چون ابر بهار مي گذرند.
منبع سايت خبري تحليلي ويرا ايلام
6033/6034