۱۰ تیر ۱۳۹۵، ۱۶:۴۵
کد خبر: 82131937
T T
۰ نفر
اعلام آمادگي خانه مطبوعات گيلان براي حضور پرشور اصحاب رسانه در راهپيمايي روز قدس

رشت - ايرنا - خانه مطبوعات گيلان با صدور بيانيه اي، آمادگي اصحاب رسانه استان براي حضوري پرشور در راهپيمايي روز جهاني قدس را اعلام كرد.

در اين بيانيه كه نسخه اي از آن عصر پنجشنبه در اختيار ايرنا قرار گرفت، آمده است: روز قدس ميراث گرانبهاي بنيانگذار فقيد جمهوري اسلامي و نشان از عمق دور انديشي و هوشمندي امام خميني(ره) است كه در آن مقطع تاريخي با صراحت و قاطعيت نسخه‌ محو اسرائيل از صفحه روزگار را فراروي جامعه بشري قرار داد.
در ادامه اين بيانيه گفته شده: صهيونيست غاصب بداند ملت شريف و انقلابي ايران و ساير امت اسلامي همواره از حقوق به‌ حق ملت فلسطين حمايت كرده و تا رسيدن به پيروزي نهايي، نابودي رژيم اشغالگر قدس و آزادي قدس شريف در كنار ملت مبارز فلسطين ايستادگي خواهد كرد.
در بخش ديگري از اين بيانيه اضافه شده: حضور گسترده و حركت عظيم مردمي در راهپيمايي روز قدس نيز نشان از همين عزم و اراده جهان اسلام و آزاديخواهان عالم براي آزادي قدس شريف و برائت جامعه جهاني از جنايات جنگي رژيم صهيونيستي در غزه و سرزمين‌هاي اشغالي فلسطين است.
خانه مطبوعات گيلان در خاتمه اين بيانيه، ضمن اداي مراتب سپاس و شكرگذاري به درگاه مقام احديت براي نزول اين موهبت و رحمت عظيم و اعلام آمادگي و حضور پرشور اصحاب رسانه، از همه آحاد امت اسلامي بويژه مردم ولايتمدارو شهيد پرور استان دعوت كرده تا ضمن بزرگداشت اين روز الهي، بغض و كينه و خشم و نفرت خود از كانون‌هاي ظلم و تجاوز و دولت‌هاي استكباري و متجاوز به حقوق مظلومين و ستمديدگان را در سينه‌هاي خود انباشت كرده و با حضور پرشور در صفوف راهپيمايي يوم الله روز جهاني قدس، با فرياد و خروش انقلابي خود بر سر نظام سلطه و تجاوز، غريو برائت سر دهند.
فردا يازدهم تيرماه، مصادف با آخرين جمعه ماه مبارك رمضان و روز جهاني قدس نامگذاري است.
7294/2007