۱۰ تیر ۱۳۹۵، ۸:۳۵
کد خبر: 82131223
T T
۰ نفر

وزیر كشور وارد بجنورد شد

۱۰ تیر ۱۳۹۵، ۸:۳۵
کد خبر: 82131223
وزیر كشور وارد بجنورد شد

بجنورد - ایرنا - عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر كشور، صبح امروز پنجشنبه 10 تیر در سفری یكروزه وارد فرودگاه بجنورد مركز استان خراسان شمالی شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، وزیر كشور به منظور معرفی محمدرضا صالحی به عنوان استاندار جدید خراسان شمالی و تودیع سیدعلی اكبر پرویزی استاندار سابق این استان به بجنورد سفر كرده است.
حسینعلی امیری قائم مقام و سخنگوی وزارت كشور، رحمانی فضلی را در این سفر همراهی می كند.
قرار است در آیین معارفه استاندار جدید شماری از مسئولان كشوری و استانی و مدیران كل و فعالان سیاسی و اجتماعی حضور داشته باشند.
هیات وزیران یكشنبه شب هفته جاری در نشست خود به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین دكتر حسن روحانی رییس‌جمهوری، به آقایان محمدرضا صالحی و سیدعلی اكبر پرویزی به ترتیب به عنوان استانداران جدید استان‌های خراسان شمالی و خراسان جنوبی رأی اعتماد داد و از خدمات استانداران پیشین قدردانی كرد.
رییس‌جمهوری در این جلسه با بیان اینكه دولت نسبت به مردم ایران صرف‌نظر از گرایش‌های سیاسی و قومیت متعهد است، استانداران هر دو استان را به حداكثر تلاش برای خدمت‌رسانی به مردم و پیگیری تعهدات سفر توصیه كردند. خدمت‌رسانی به مردم باید به گونه‌ای باشد كه مردم به خوبی آثار این خدمات را احساس كنند.
دكتر روحانی با ابراز رضایت از عملكرد آقای پرویزی استاندار سابق خراسان شمالی، اظهار امیدواری كرد كه با استفاده از تجربیات موفقی كه در محل قبلی مأموریت داشته، در استان خراسان جنوبی كه مورد توجه ویژه دولت از لحاظ رفع محرومیت‌ها و توسعه اقتصادی است، هم منشأ خدمات خوبی بوده و به توسعه و پیشرفت استان اهتمام نماید.
رییس‌جمهوری همچنین با توجه به سوابق طولانی آقای صالحی در مسئولیت‌های گوناگون در وزارت كشور و شناختی كه از استان دارد، وی را گزینه مناسبی برای پیشرفت بیشتر استان دانسته و بر بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها در استان تأكید كرد.
استان 925 هزار نفری خراسان شمالی در شمالشرق كشور واقع است.
6042