شهيد بهشتي پيرو منش و عدالتخواهي حضرت علي(ع) بود

ساري - ايرنا - نماينده مردم بابل در مجلس شوراي اسلامي گفت : شهيد مظلوم بهشتي پيرو منش، مظلوميت و عدالتخواهي حضرت علي(ع) بود.

حسين نيازآذري روز دوشنبه در جمع عزاداران بابلي در مسجد كتي غربي اين شهرستان با اشاره به تقارن سالروز شهادت امام علي (ع) و فاجعه هفتم تيرماه سال 1360 كه در آن شهيد بهشتي و 72 تن از يارانش به شهادت رسيدند ، افزود : انديشه شهيد بهشتي به عنوان نماد عدالتخواهي در جامعه بايد احياء و به عنوان الگو در جامعه نشر داده شود.
سخنگوي مجمع نمايندگان استان مازندران گفت : اگر مي خواهيم انقلابيگري در كشور پويا و ماندگار شود شايسته است كه انديشه و اهداف شهداي انقلاب همچون شهيد بهشتي زنده نگه داشته شود.
وي با انتقاد از كمرنگ شدن ارزش هاي انقلابي و هجوم به ارزش هاي انقلابي افزود : سازمان هاي فرهنگي نبايد از توسعه و بسط تفكرات و ارزش هاي انقلابي غافل بمانند و منفعل عمل كنند.
نيازآذري شهيد بهشتي را الگوي كامل يك نيروي تشكيلاتي ، انقلابي و عدالتخواه دانست و به جوانان توصيه كرد از آرا و انديشه اين چهره متفكر و انقلابي الگو بگيرند .
وي همچنين از دستگاه قضايي خواست در مبارزه با مفاسد فرهنگي و اقتصادي بيش از پيش مبارزه كند و اجازه ندهد جمهوري اسلامي كه خون بها و مجاهدت هاي شهيداني چون دكتر بهشتي و يارانش است به انحراف كشانده شود.
نماينده مردم بابل در مجلس شوراي اسلامي خدمتگزاري و مردمي بودن را از سفارش هاي اكيد شهيد بهشتي و شهداي حزب جمهوري اسلامي برشمرد و ضمن گرامي داشت ياد و خاطره شهداي هفتم تيرماه برتوجه به محرومان كه وصيت و مرام حضرت علي(ع) است ، تاكيد كرد.
7328/1654