۴ تیر ۱۳۹۵، ۱۹:۱۹
کد خبر: 82124992
T T
۰ نفر
جشنواره ملي طرح 100 هزار لبخند در استان يزد برگزار شد

يزد - ايرنا - رييس جمعيت هلال احمر مهريز گفت: جشنواره رمضاني طرح 100 هزار لبخند استان يزد در اين شهرستان برگزار شد .

محسن زارعيان روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: اين جشنواره به منظور ترويج فرهنگ والاي حضور داوطلبانه در فعاليت‌هاي اجتماعي و عام‌المنفعه در محلات شهر مهريز و ميعادگاه نمازجمعه اين شهرستان در مسجد جامع ولي عصر (عج) برگزار شد.
وي ادامه داد: در قالب اجراي اين طرح ملي كه با استقبال خوب مردم متدين و نوعدوست مهريز و مناطق روستايي بخش مركزي اين شهرستان انجام گرفت شهروندان با خريد بسته هاي چاي ، وجه آن را براي كمك به نيازمندان اختصاص دادند .
اين مسئول تاكيد كرد: طرح ملي هزار لبخند با همكاري بخش خصوصي و برخي دستگاه هاي اجرايي شهرستان مهريز تا پايان ماه مبارك رمضان در شهر و روستاها ادامه دارد كه مردم مي توانند با جرامعه به مراكز مختلف در اين عمل حداپسندانه مشاركت نمايند.
زارعيان گفت: جمعيت هلال احمر شهرستان مهريز هر سال در ماه مبارك رمضان بر اساس طرح هاي مصوب كشوري مثل طرح ملي هماي رحمت و غيره را را با هدف كمك به خانواده‌هاي بي‌بضاعت به ويژه زنان بي‌سرپرست و بدسرپرست و سالمندان نيازمند اجرا مي‌كند .
رييس هلال احمر شهرستان مهريز گفت: در قالب طرح هاي مختلف بخصوص طرح 100 هزار لبخند و هماي رحمت با همكاري خيران و داووطلبان نسبت به تهيه سبدهاي مختلف غذايي و توزيع به نيازمنداني كه از قبل شناسايي شده‌اند اقدام مي‌ شود.
زارعيان خاطر نشان كرد: تداوم همكاري بخش خصوصي ، خيران و دستگاه هاي اجرايي براي تحقق اهداف خيرخواهانه در ماه مبارك رمضان يك وظيفه است و هلال احمر آماده مساعدت در اين خصوص است .
وي گفت: كمك به نيازمندان جامعه در كنار برنامه هاي فرهنگي و امداد و نجات جزو وظايف مهم هلال احمر در طول سال بخصوص ماه مبارك رمضان است .
شهرستان مهريز با 50 هزار نفر جمعيت در 30 كيلومتري شهر يزد قرار دارد .
7541/ 6197