۲ تیر ۱۳۹۵، ۱۵:۲۰
کد خبر: 82122714
T T
۰ نفر
اولين كارخانه قطعه بندي مرغ در تويسركان آغاز به كار كرد

تويسركان- ايرنا- اولين كارخانه قطعه بندي مرغ در شهرستان تويسركان با صرف اعتباري بيش از 28 ميليارد ريال و اشتغالزايي براي 20 نفر آغاز به كار كرد.

معاون فرماندار تويسركان سه شنبه در آيين آغاز به كار اين واحد گفت: اميد مي رود در شرايطي كه توسعه اشتغالزايي و بهبود فضاي كسب و كار از اولويت هاي اصلي كشور به حساب مي آيد، افتتاح چنين واحدهاي توليدي موجب افزايش فرصت هاي شغلي شود.
علي اصغر ناظري پور افزود: براي اينكه واحدهاي توليدي به اهداف روشن اقتصادي و توليدي خود برسند بايد قبل از آغاز به فعاليت خود با تحقيقات كارشناسانه به بحث سودآوري فكر كنند.
وي اظهار كرد: برندهاي معروف و پر آوازه جهان در ابتدا از تحقيقات گسترده در حوزه هاي مختلف توليد، بازار يابي و سود آوري برخوردار بوده اند تا اعتبار مورد نظر خود را به دست آورده اند.
ناظري پور با تاكيد بر اينكه سرمايه گذاران در حوزه توليد و اقتصاد بايد مولفه هايي نظير رقابتي بودن بازار، تجاري سازي و بازار يابي محصولات خود را مورد توجه ويژه قرار دهند اضافه كرد: برخي از توليد كنندگان به دليل نداشتن اطلاعات كافي و كارشناسانه پس از مدتي با خسارت و ضرر در بازار مواجه مي شوند و اين امر به فضاي اشتغالزايي نيز آسيب وارد مي كند.
امام جمعه تويسركان نيز در اين آيين گفت: رعايت آموزه هاي اسلامي مانند رعايت تقوا در حق توليد كننده و مصرف كننده، نظم و كيفي سازي توليد موجب ايجاد موفقيت در چرخه فعاليت هاي توليدي و اقتصادي مي شود.
حجت الاسلام مرتضي موحدي افزود: سرمايه گذاران توليدي و اقتصادي با هدف گزاري هاي كارشناسانه ، رعايت حقوق مصرف كنندگان و توجه ويژه به رعايت قانون و مولفه هاي بهداشتي مي توانند جايگاه خود را در بازار به دست بياورند.
سرمايه گذار اين واحد توليدي نيز در اين آيين گفت: شهرستان تويسركان از بيشترين تعداد واحدهاي مرغداري در سطح استان همدان برخوردار است اما جاي خالي واحد قطعه بندي مرغ در آن احساس مي شد.
توحيدي افزود: اين واحد اكنون براي بيست نفر و با راه اندازي خط هاي بعدي توليد براي 50 نفر به طور مستقيم اشتغالزايي مي كند.
وي اضافه كرد: كارخانه قطعه بندي مرغ تويسركان در زميني به مساحت يك هزار و 400 متر مربع ساخته شده و ظرفيت قطعه بندي 20 تن مرغ در روز را دارد.
تويسركان يكي از شهرستان هاي استان همدان واقع در 90 كيلومتري شهر همدان است كه از حدود 110 واحد مرغداري برخوردار است.
7524/6993