۲ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۴۱
کد خبر: 82122309
T T
۰ نفر
اعلام حمایت سازمان فرهنگی شهرداری پایتخت از پویش مردمی جلوگیری ازسرقت اموال ایران درآمریكا

تهران -ایرنا- رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، حمایت این سازمان از پویش مردمی جلوگیری از سرقت و برداشت غیرقانونی اموال ملت ایران در آمریكا را اعلام كرد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، محمود صلاحی در دیدار با پرویز پرستویی دبیر كمپین مردمی جلوگیری از برداشت غیرقانونی اموال ملت ایران در آمریكا ضمن قدردانی از همه كسانی كه در این پویش مردمی سهیم هستند‌ گفت: حضور پررنگ و تاثیرگذار هنرمندان در فعالیت‌های ملی و مردمی نشانگر نقش و رسالت چهره‌های فرهنگی هنری در جامعه است.
وی با دعوت از همه چهره‌های فرهنگی و هنری به این پویش افزود: سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران وظیفه خود می‌داند به صورت گسترده، با همه توان و با استفاده از همه ظرفیت‌های فرهنگی، هنری و اطلاع‌رسانی خود از این حركت به‌جا و پسندیده مردمی حمایت كند.
صلاحی ابراز امیدواری كرد: با اطلاع‌رسانی مناسب همه چهره‌های هنری و فرهنگی به پویش مردمی جلوگیری از برداشت غیرقانونی اموال ملت ایران در امریكا بپیوندند و به دنبال آن قشرهای مختلف مردمی نیز در جریان این حركت قرار گیرند.
در این دیدار كه حبیب احمد‌زاده نویسنده، معصومه‌ آباد نویسنده و عضو شورای اسلامی شهر تهران نیز حضور داشتند، پرویز پرستویی با تاكید بر قدرت ملت ایران در ایستادگی در برابر ظلم قدرت‌های جهانی گفت: این كمپین مردمی به دنبال این است كه از روش‌های قانونی و مدنی حق ملت ایران را استیفا كند و به جهانیان نشان دهد كه هرگز نخواهیم گذاشت حق فرزندان این كشور از گلوی هیچ كسی به راحتی پایین رود.
براساس این گزارش، به‌دنبال صدور رأی دادگاه‌های آمریكا برای تصاحب حدود دو میلیارد دلار از اموال ملت ایران، پویش مردمی به دبیری پرویز پرستویی راه‌اندازی شده است.
در متن بیانیه این كمپین آمده است: «كمپین بزرگ مردمی، برای جلوگیری از برداشت غیر قانونی اموال ملت ایران در آمریكا»

جناب آقای بان‌كی‌مون

دبیر كل محترم سازمان ملل متحد

ما امضا كنندگان این بیانیه به عنوان جمعی از ملت ایران درخواست داریم كه به نامه اعتراضی دولتمان به جنابعالی در مورد حكم دادگاه‌های امریكا درباره برداشت غیرقانونی دومیلیارد دلار از اموالمان در این كشور كاملا توجه كرده و از این امر كه خلاف رویه بین المللی است به شدت و قاطعانه جلوگیری فرمایید.
برای پیوستن به كمپین مردمی جلوگیری از برداشت غیرقانونی اموال ملت ایران در آمریكا می‌توانید به نشانی www.petitions24.com/immunity مراجعه كنید.
دیدار پرویز پرستویی دبیر كمپین مردمی جلوگیری از برداشت غیرقانونی اموال ملت ایران در آمریكا با محمود صلاحی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران صبح امروز انجام شد.
تهرام/7245/1831
۰ نفر