رئيس فدراسيون وزنه برداري: دليل تغيير دبير كم شدن انگيزه بود

تهران - ايرنا - رئيس فدراسيون وزنه برداري گفت: وجود برخي ناهماهنگي ها در رابطه با كارها و انتظاراتي كه در انجام فعاليت ها با محوريت دبير فدراسيون بود و همچنين كم شدن انگيزه ها، موجب تغيير دبير فدراسيون شد.

علي مرادي روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا، افزود: حسين مقامي دبير سابق فرد زحمتكشي در وزنه برداري است كه رياست هيات استان قزوين را نيز برعهده دارد و پيشنهاد دادم كه به عنوان مشاور به فعاليت خود ادامه دهد و براي اينكه امور مربوط به دبير انجام شود، محمد ذهتاب كه رياست شوراي عالي فني فدراسيون را برعهده دارد، به عنوان سرپرست دبيري انتخاب شد.
وي ادامه داد: در برخي امور ناهماهنگي وجود داشت و با توجه به انتظاراتي كه از فدراسيون وزنه برداري وجود دارد، فعاليت ها بايد با محوريت دبير خيلي خوب عملياتي شود كه انگيزه ها نسبت به گذشته كمتر شده بود.
مرادي در پاسخ به اين سئوال كه آيا بهتر نبود بعد از المپيك دست به اين تغيير مي زديد؟ گفت: همين موضوع در رابطه با سرمربي تيم ملي وزنه برداري نيز بود كه بعد از روي كار آمدن سرمربي جديد تيم با قدرت بهتري به كار خود ادامه داد و برهمين اساس با توجه اينكه دبير سابق فدراسيون پيش از اين نيز قصد رفتن از فدراسيون را داشت و همچنين ناهماهنگي هايي كه در كارها وجود داشت، بنا شد تا دبير فدراسيون تغيير كند و انتظار داريم بعد از اين كارها با جديت بيشتري دنبال شود.
وي بيان داشت: به هر حال مسئوليتي كه به يك فرد داده مي شود، بايد با شرايط بهتري دنبال شود و انگيزه ها در قبال مسئوليت و كاري كه داريم نيز بايد تقويت شود.با توجه به اين موضوع اطمينان داشته باشيد كه قهرمانان و روزشكاران ايران در ميادين بين المللي كم نخواهند گذاشت.
وي با اشاره به برگزاري پيكارهاي قهرماني جوانان جهان در گرجستان بيان داشت: با توجه به برنامه هاي فدراسيون براي حمايت از ورزش هاي پايه، در اين مسابقات يكي از سكوهاي اول تا سوم را نشانه گرفته ايم.
رئيس فدراسيون وزنه برداري بيان داشت: با تاييد شوراي عالي فني تيم جوانان با تركيب كامل در رقابت هاي قهرماني جهان شركت خواهد كرد و همين عزيزان اميد هاي آينده تيم ملي در المپيك 2020 توكيو خواهند بود.
رقابت هاي وزنه برداري جوانان جهان در روزهاي 3 تا 12 تيرماه در گرجستان برگزار مي شود و ملي پوشان كشورمان روز چهارشنبه عازم اين مسابقات مي شوند.
ورزشي**1067**1379