۲۷ خرداد ۱۳۹۵، ۱۴:۱۳
کد خبر: 82114969
T T
۰ نفر
استاندار مازندران : سلامت و امنيت، شاخص هاي موفقيت دولت تدبير و اميد است

ساري - ايرنا - استاندار مازندران امنيت و سلامت را دو شاخص موفقيت دولت تدبير و اميد در اداره كشور دانست و گفت : تعامل و همزباني بين مردم و مسئولان رمز رسيدن به اين موفقيت ها بوده است.

ربيع فلاح روز پنجشنبه در آئين معارفه فرمانده جديد انتظامي مازندران كه با حضور سردار حسين اشتري فرمانده نيروي انتظامي در ساري صورت گرفت ، افزود : اكنون امنيت داخل كشور به بركت رهنمود هاي مقام معظم رهبري و همدلي و همراهي مردم و مسئولان بويژه نيروها مسلح در تمام نقاط كشور برقرار است.
وي كار در نيروي انتظامي را سخت و حساس دانست و گفت : ماموريت هاي نيروي انتظامي در استان مازندران نيز به دليل گردشگر پذيري استان بويژه وجود سواحل درياي خزر سخت تر است.
نماينده عالي دولت در مازندران با اشاره به اينكه امنيت عامل توسعه اجتماعي ، سياسي و اقتصادي كشور مي شود ، اظهار داشت : مرزهاي كشور نيز به پشتوانه حضور نيروي انتظامي و ارتش امن است.
استاندار مازندران به مشكلات اجتماعي و فرهنگي در سواحل درياي خزر اشاره كرد و گفت : اكنون دغدغه اصلي استان ، ناهجاري هاي اجتماعي و اخلاقي است. وي افزود : دولت از اجراي طرح هاي ارتقا امنيت اجتماعي نيروي انتظامي با همكاري و مشاركت جدي قوه قضائيه در سواحل مازندران حمايت مي كند.
مازندران 338كيلومتر ساحل درياي خزر را در اختيار دارد.
بر اساس بررسي هاي اداره كل ميراث فرهنگي ، صنايع دستي و گردشگري مازندران ، 90 درصد مسافران و گردشگران با هدف استفاده از سواحل درياي خزر به استان سفر مي كنند.
مازندران تنها در تعطيلات نوروزي امسال ميزبان حدود 12 ميليون نفر شب مسافر و گردشگر بود.
آمار سالانه ورود مسافر و گردشگر به مازندران حدود 30 ميليون نفر است .
**كاهش 95درصدي پرداخت هزينه درمان در دولت تدبير و اميد
استاندار مازندران يكي از شاخص هاي موفقيت دولت يازدهم را ارتقا سلامت جامعه و توجه به درمان مردم دانست و گفت : اكنون مردم استان در گرفتن خدمات درماني در مراكز دولتي كمتر از پنج درصد هزينه پرداخت مي كنند.
وي اضافه كرد : محرومان و اقشار ضعيف از برنامه هاي حوزه سلامت و درمان دولت راضي و خشنود هستند.
استاندار مازندران گفت : دولت با ساماندهي حوزه درمان ، زمينه برخورداري مستضعفان از خدمات درماني رايگان و كم هزينه را با حفظ آبرو فراهم كرده است .
در اين مراسم سردارحسين اشتري فرمانده ناجا سيدمحمود ميرفيضي را به عنوان فرمانده جديد انتظامي مازندران معرفي و از زحمات سه ساله مسعود جعفري نسب در اين سمت قدرداني كرد.
6990/1654
۰ نفر