۲۷ خرداد ۱۳۹۵، ۹:۰۰
کد خبر: 82114476
T T
۰ نفر
پزشكیان :همه ما باید به تغییر مثبت و سازنده بیاندیشیم

ساری - ایرنا - نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی گفت: بنا به فرموده امام علی(ع) اگر انسانی دو روزش همانند هم باشد او ضرر كرده است، بنابراین همه ما باید به تغییر مثبت و سازنده بیاندیشیم و از ایستایی و ركود پرهیز داشته باشیم.

مسعود پزشكیان شامگاه چهارشنبه در همایش اصلاح طلبان و حامیان دولت تدبیر و امید كه به مناسبت 24 خرداد ،به میزبانی شورای اصلاح طلبان بابل برگزار شده بیان كرد:به هیچ عنوان نباید انتظار داشته باشیم كه خارج از جامعه، شخص یا گروهی بتوانند وضعیت مان را بهبود ببخشند بلكه خودمان با توجه به داشته های خود باید در مسیر درست و با صداقت گام برداریم و وضعیت را بهبود ببخشیم.
وی اظهارداشت: در جامعه ما اگر كسی سخن راست می گوید نباید در مقابلش ایستاد و حرف درست در اقتصاد، سیاست و فرهنگ قابل پذیرش است.
نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ كس قادر به ایستادن در مقابل اراده ملت و جامعه نیست و اگر با علم و ایمان حركت كنیم به طور قطع پیروز خواهیم شد.
به گفته پزشكیان اصلاح طلبی یعنی ارتقاء كیفیت و كارآیی و اگر معنای اصلاح طلبی را این اصل بدانیم، هیچ كس نمی تواند به آن اعتراض كند.
وی دراین همایش كه استاندار مازندران، فرماندار بابل و جمع زیادی از مردم و مسئولان حضور داشتند اظهار كرد: دغدغه هایی كه رهبر معظم انقلاب مطرح می كنند مگر با تغییر تحقق نمی یابد و اگر همان كار سابق را ادامه دهیم و بگوئیم تغییرایجاد می شود این موضوع یك دیوانگی است.
وی اظهارداشت: اگر یك جامعه تقوا و ایمان را اصل بداند و در مسیر درستی حركت كند، آن جامعه نجات می یابد و در جایی كه خودمان قرار داریم باید با تقوی و ایمان خود را اصلاح كنیم.
در ادامه این همایش 'احمد سرخپر' رئیس شورای اصلاح طلبان بابل اظهار كرد : اصلاح طلبان برعهدی كه براساس آرمان های انقلاب و ارزش های آن بسته اند، ایستاده اند و رییس جمهور روحانی توتنها نیستی، چون بسیاری از آرمان های ما در تو وجود دارد كه برغم فشارهای زیاد ، سكوت كردی و راه خود را ادامه می دهی.
وی ادامه داد: یكی از اساسی ترین اقدامی كه دولت تدبیر و امید انجام داده است و همین یك اقدام او هم بسیار ارزشمند است، انتخاب تیم دیپلماسی بسیار قوی است كه توانستند برجام را به سرانجام برسانند و كشور را از دست گرگان درنده كه می خواستند ایران را به انزوا بكشانند، نجات داده است.
7328/1899
۰ نفر