۲۶ خرداد ۱۳۹۵، ۲۱:۲۱
کد خبر: 82114214
T T
۰ نفر
شمال كشور در ليگ برتر بايد نماينده داشته باشد

انزلي- ايرنا- رييس هيات مديره باشگاه ملوان گفت : از شمال كشور بايد نماينده اي در ليگ برتر فوتبال حضور داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ايرنا، به نقل از سايت رسمي باشگاه ملوان احمد دنيامالي روز چهارشنبه در مصاحبه با اين سايت اظهار كرد : قصد من اين است كه ليگ برتر با شور و هيجان بيشتري دنبال شود و حيف است كه از شمال كشور نماينده اي در ليگ برتر فوتبال وجود نداشته باشد.
وي درپاسخ به موضوعات مطرح شده درخصوص حضورش در شوراي شهر تهران و ارتباط آن با موضوع انتقال نفت از تهران به انزلي اظهار كرد: وظيفه من به عنوان نماينده مردم شهر تهران در شوراي شهر، دفاع از حقوق آنان و رفع دغدغه هاي شهروندان بوده و فكر نمي كنم، انجام وظيفه‌ ام در باشگاه ملوان و تلاش براي رفع مشكلات اين تيم محبوب شمالي، موجب رنجش و ناراحتي مردم تهران از من شود.
دنيامالي با تاكيد براينكه مقوله مسئوليت در شوراي شهر و اداره يك باشگاه فرهنگي و ورزشي دوامر جداست تصريح كرد:اگر منظور منتقدان ناراحتي طرفداران تيم نفت تهران است كه بايد بگويم تيم نفت، طرفداري ندارد كه بخواهد ناراحت شود.
وي با بيان اينكه دولت تمايلي براي هزينه كردن تيم نفت درفصل جديد ندارد تصريح كرد:خصوصي سازي تيم ها بايد ازيك نقطه شروع شود و نبايد منتظر بود درصورتيكه دولت تمايلي براي اداره تيمي ندارد خريد و فروش ها آغاز شود.
دنيامالي يادآور شد: از يك سو با توجه به تاكيدات همه مسئولان در راستاي خصوصي سازي باشگاه ها ، امروز تيمي مانند ملوان خواهان خريد امتياز يك تيم ليگ برتري خارج شده از دور رقابت هاست و نمي دانم كجاي اين كار اشكال دارد.
وي خاطرنشان كرد: من با تمام قدرت و توان به عنوان نماينده مردم شهر تهران در شوراي شهر در راستاي احقاق حقوق شهروندان تلاش كرده و از سوي ديگر به عنوان رييس هيات مديره باشگاه ملوان، شاد كردن دل هواداران تيم ملوان بندرانزلي را نيز از وظايف خود مي دانم .
به گزارش خبرنگار ايرنا تيم نفت تهران با اعلام عدم حضور در رقابتهاي ليگ برتر در فصل شانزدهم رقابتها امتياز خود را به مزايده گذاشت و روز دوشنبه باشگاه ملوان بندرانزلي به عنوان برنده اين مزايده اعلام شد.
6030/7471/6070