۲۶ خرداد ۱۳۹۵، ۱۸:۳۹
کد خبر: 82114100
T T
۰ نفر
هماهنگي اعضاي شوراي تامين ايلام امنيت مطلوب اين استان را به دنبال داشته است

ايلام - ايرنا - استاندار ايلام گفت: هماهنگي اعضاي شوراي تامين ايلام امنيت مطلوب اين استان را به دنبال داشته است.

به گزارش ايرنا، محمدرضا مرواريد عصر چهارشنبه در آيين توديع و معارفه فرمانده انتظامي استان ايلام كه با حضورسردار حسين اشتري فرمانده ناجا برگزار شد، اظهار كرد: در سه سال گذشته در حوزه تامين امنيت و برقراري نظم در استان ايلام با تلاش هاي نيروهاي نظامي و انتظامي، همكاري دستگاه هاي اجرايي و عموم مردم فعاليت هاي بسيار خوبي صورت گرفته كه جاي تقدير دارد.
وي با اشاره به برگزاري باشكوه انتخابات هفتم اسفند در اين استان افزود: با وجود رقابت نزديك و تنگاتنگ نامزدها اين انتخابات در فضايي آرام و با رعايت نظم و در كمال سلامت برگزار شد كه نقش پليس در اجراي اين حماسه سياسي تعيين كننده و شايان توجه بود.
استاندار ايلام تاكيد كرد: هماهنگي، همدلي و تعامل بسيار خوبي ميان اعضاي شوراي تامين استان برقرار است كه وجود همين عوامل ايلام را با وجود دارا بودن 430 كيلومتر مرز مشترك با كشور عراق از امن ترين نقاط مرزي كشور كرده است.
مرواريد يادآور شد: سالانه يك ميليون و 500 هزار زائر داخلي و خارجي از طريق مرز بين المللي مهران تردد مي كنند كه با مجاهدت و تلاش نيروهاي نظامي و امنيتي تاكنون كوچكترين مشكلي در رفت و آمد اين افراد در مرزهاي استان ايلام ايجاد نشده است.
وي برخورد همراه با مهرباني ، اقتدار و احترام پليس در كنار مردم را در ايجاد حس اعتماد نسبت به يگان هاي مختلف نيروي انتظامي از دلايل موفقيت پليس در اين استان برشمرد.
استاندار ايلام عملكرد مجموعه انتظامي استان را در حوزه هاي اجتماعي ، مبارزه با مواد مخدر، راهور و پليس راه و بويژه در حوزه اربعين مثبت ارزيابي و ابراز اميدواري كرد كه در دوره مديريت فرمانده جديد انتظامي استان نيز با توان و اقتداري بيشتري بتوانند در انجام وظايف محوله موفق باشند.
در اين آيين با تقدير از سردار علي دولتي فرمانده انتظامي سابق استان ايلام، با حكم سردار حسين اشتري فرمانده نيروي انتظامي كشور سردار نورعلي ياري به عنوان فرمانده جديد انتظامي اين استان معرفي شد.
اين آيين عصر چهارشنبه با حضور فرمانده ناجا، استاندار ايلام، نماينده مردم استان ايلام در مجلس خبرگان رهبري، نماينده مردم ايلام در مجلس شوراي اسلامي، اعضاي شوراي تامين و شوراي اداري استان و پرسنل انتظامي در سالن كوثر فرماندهي انتظامي ايلام برگزار شد.
6119/6034/9002
۰ نفر