۲۶ خرداد ۱۳۹۵، ۱۵:۳۰
کد خبر: 82113831
T T
۰ نفر
امنيت نتيجه تعامل موثر بين دستگاه قضائي و نيروي انتظامي است

تبريز- ايرنا- رئيس دادگستري شهرستان سراب با بيان اينكه امنيت نتيجه تعامل مستمر و موثر بين دستگاه قضائي و نيروي انتظامي است، بر ضرورت گسترش سطح تعاملات و همكاري هاي دستگاه قضايي و نيروي انتظامي تأكيد كرد.

به گزارش پايگاه خبري پليس، 'مهدي شمسي' روز چهارشنبه در نشست تعاملي با مسئولان انتظامي شهرستان گفت: امنيت نتيجه تعامل مستمر و موثر بين دستگاه قضا و نيروي انتظامي است و در برقراري اين امنيت و آرامش نيروي انتظامي در نوك پيكان مبارزه با هنجار شكنان و مجرمين قرار داشته و بازوي توانمند دادگستري است.
وي افزود: گسترش تعاملات بين دو دستگاه باعث سرعت بخشيدن به روند رسيدگي به پرونده هاي قضائي و كاهش جرم و جنايت در سطح شهرستان مي شود.
رئيس دادگستري شهرستان سراب اظهار كرد: نيروي انتظامي و دستگاه قضائي با هرگونه حرمت شكني به اين ماه عظيم الشأن خصوصا تظاهر به روزه خواري برخورد قاطع و قانوني خواهند كرد.
وي با تقدير از عملكرد فرماندهي انتظامي شهرستان سراب گفت: نيروي انتظامي با تلاش شبانه روزي عرصه را بر مجرمان سخت كرده و حاصل اين تلاش برقراري امنيت پايدار است و دستگاه قضا نيز در اين خصوص با تمام توان از پليس حمايت مي كند.
6120/518