۲۶ خرداد ۱۳۹۵، ۱۳:۲۲
کد خبر: 82113573
T T
۰ نفر
كشف كالاي قاچاق درآق قلا/ دستگيري سارق لاستيك خودروها درگرگان

گرگان - ايرنا - فرمانده انتظامي آق‌قلا از كشف كالاي قاچاق به ارزش يك ميليارد و 100 ميليون ريال در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش روز چهارشنبه ايرنا از انتظامي گلستان، سرهنگ علي اميريان گفت: در اجراي طرح تامين نظم و امنيت در ماه مبارك رمضان و برخورد با عرضه كنندگان كالاي قاچاق، ماموران در بازرسي از سه واحد صنفي موفق به كشف لوازم خانگي قاچاق به ارزش بيش از يك ميليارد و 100 ميليون ريال شدند.
وي با اشاره به دستگيري سه نفر در اين رابطه افزود: اين افراد پس از تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شدند.
فرمانده انتظامي آق‌قلا همچنين از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك، موضوع را از طريق شماره تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

* دستگيري سارق لاستيك‌ خودروها در گرگان با 27 سرقت
فرمانده انتظامي گرگان از دستگيري سارق لاستيك خودروهاي سبك با 27 فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد و گفت: سارق با شناسايي خانه‌هايي كه فاقد دوربين مداربسته بودند و درب پاركينگ آنها حفاظت فيزيكي لازم را نداشته ،اقدام به سرقت مي‌كرده است.
سرهنگ رضا عسكري در مورد اين سرقت ها افزود: در پي وقوع سرقت‌هاي متعدد چرخ هاي خودرو در پاركينگ هاي منازل مسكوني شهر گرگان، موضوع با تشكيل تيمي ويژه در دستور كار ماموران پايگاه آگاهي قرار گرفت.
وي اضافه كرد: ماموران با تحقيقات ميداني و انجام گشت‌هاي محسوس و نامحسوس و بهره‌مندي از دوربين پاركينگ هاي منازل مسكوني موفق به شناسايي سارقي با هويت مشخص شده و محل اختفا و رفت و آمدهاي وي تحت كنترل قرار گرفت و در يك عمليات پليسي وارد مخفيگاه متهم شده و وي را دستگير كردند.
سرهنگ عسكري با بيان اين كه متهم از سارقان سابقه‌دار است، گفت: وي با تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شد.
فرمانده انتظامي گرگان همچنين از مردم خواست كه در صورت خروج از منزل در پاركينگ خود را محكم بسته و قفل كنند و در صورت مشاهده افراد مشكوك ،مراتب را به مركز فوريت‌هاي پليسي 110 يا نزديكترين يگان انتظامي اطلاع دهند.
7333/1648