لاریجانی عضو كمیسیون فرهنگی مجلس شد/ جلسات نوبخت و پزشكیان در راستای لایحه برنامه ششم توسعه

تهران-ایرنا- سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی برای عضویت در كمیسیون فرهنگی مجلس دهم ثبت نام كرده است.

بهروز نعمتی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا افزود: لاریجانی در گذشته وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بود و از این نظر فرد توانمندی در بخش فرهنگی است از این رو به كمیسیون فرهنگی مجلس می رود.
وی به جلسه مشترك مسعود پزشكیان نایب رئیس اول مجلس و محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی كشور اشاره كرد و یادآور شد: این جلسه درمورد ارائه لایحه برنامه ششم توسعه از سوی دولت به مجلس بود و بنا شد كه مسعود پزشكیان و محمد باقر نوبخت با یكدیگر هماهنگی هایی را داشته باشند، نظر ما این است كه دولت لایحه را هر چه زودتر به مجلس ارایه دهد.
نعمتی تاكید كرد: پزشكیان و نوبخت جلسه ای را در گذشته برگزار كردند در آینده هم جلساتی خواهند داشت.

**تكلیف اعضای كمیسیون های پر ازدحام دیگر مجلس امروز مشخص می شود
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با یادآوری جلسه عصر امروز روسای شعب پنج گانه با نواب رئیس مجلس برای تعیین تكلیف كمیسیون های پرازدحام گفت: امروز تكلیف این كمیسیون ها مشخص می شود.
نعمتی تصریح كرد: كمیسیون های عمران، اقتصادی، آموزش و تحقیقات و برنامه، بودجه و محاسبات مجلس دهم تقاضای عضویت بالایی دارند.
سیام**9121 ** 1336
۰ نفر