۲۳ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۳۱
کد خبر: 82109132
T T
۰ نفر
تصفيه خانه فاضلاب ديواندره در آينده نزديك احداث مي شود

سنندج- ايرنا- معاون مهندسي و توسعه شركت آب و فاضلاب استان كردستان از كلنگ زني احداث تصفيه خانه فاضلاب اين شهر در آينده نزديك خبر داد.

به گزارش ايرنا از روابط عمومي شركت آب و فاضلاب استان كردستان، محمدحسين محمدي گفت: احداث تصفيه خانه فاضلاب شهر ديواندره در قالب طرح ايجاد تاسيسات فاضلاب اين شهر شامل شبكه جمع آوري، خطوط انتقال و تصفيه خانه فاضلاب در دستور كار اين شركت قرار گرفت كه 76 كيلومتر شبكه جمع آوري فاضلاب و شش كيلومتر خطوط انتقال فاضلاب اجرا شده است و در ادامه تصفيه خانه فاضلاب نيز در طول دو سال و در زميني به مساحت 4.25 هكتار ساخته مي شود.
وي با اشاره به اينكه سيستم تصفيه در اين تصفيه خانه از نوع لجن فعال است، افزود: در افق پيش بيني شده براي طرح، بهره مندي 63 هزار نفر از خدمات اين تصفيه خانه فاضلاب مد نظر قرار گرفته است.
وي با اشاره به فاصله 1.5 كيلومتري اين طرح از شهر ديواندره افزود: اين پروژه داراي سه مدول هر كدام به ظرفيت 21 هزار نفر است ك مدول سوم در سال 1400 ساخته خواهد شد.
محمدي سرانه فاضلاب توليدي به اين تصفيه خانه در روز را 128 ليتر عنوان كرد و افزود: دبي متوسط فاضلاب در اين تصفيه خانه هشت هزار و 61 مترمكعب در روز و دبي حداكثر فاضلاب 21 هزار و 602 متر مكعب در روز است.
وي ابراز اميدواري كرد با به سرانجام رسيدن اين پروژه شاهد ارتقاي خدمات رساني به شهروندان ديواندره اي باشيم.
7352/6108