۱۹ خرداد ۱۳۹۵، ۲۰:۰۷
کد خبر: 82105900
T T
۰ نفر

رانندگان تاكسي كنگاور سفيران امر به معروف مي شوند

۱۹ خرداد ۱۳۹۵، ۲۰:۰۷
کد خبر: 82105900
رانندگان تاكسي كنگاور سفيران امر به معروف مي شوند

كرمانشاه- ايرنا- مسئول دبيرخانه امر به معرف و نهي از منكر كنگاور گفت: در راستاي ترويج فرهنگ امر به معروف و نهي از منكر در جامعه، رانندگان تاكسي اين شهر سفيران اين فريضه الهي مي شوند.

به گزارش ايرنا، جواد عارفي نيا روز چهارشنبه در جمع رانندگان تاكسي‌ كنگاور افزود: رانندگان تاكسي امروز بايد طوري با مردم برخورد كنند كه ترويج ‌دهنده فرهنگ ناب اسلامي و اشاعه دهنده فريضه امر به معروف در جامعه باشند.
وي ادامه داد: توجه به كرامت انساني و رعايت حق و حقوق يكديگر در رانندگي نيز از موارد مهمي است كه رانندگان تاكسي بايد اين مهم را مورد توجه قرار دهند.
عارفي نيا با اشاره به اينكه رانندگان تاكسي بايد به كار خود كه خدمت به خلق خداست افتخار كنند، گفت: رانندگان تاكسي علاوه بر مغتنم شمردن اين فرصت بايد با زبان ساده و گويا در جهت هدايت بخشي و آگاه كردن جامعه از تجربه هاي خود بهره گيرند.
وي در ادامه به تشكيل شوراي امر به معروف و نهي از منكر ادارات و تاكسي داران كنگاور اشاره كرد و اظهار داشت: احصا معروفات فراموش شده، شناسايي منكرات شهرستان و بررسي و تلاش براي برچيدن منكرات از وظايف اين شورا مي باشد.
مسئول دبيرخانه امر به معرف و نهي از منكر كنگاور در پايان يادآور شد: چهار مرحله مانور امر به معروف و نهي از منكر در قالب تذكر لساني با حضور طلايه داران و رانندگان تاكسي كنگاور در ماه مبارك رمضان امسال برگزار مي شود.
شهرستان كنگاور با جمعيتي افزون بر 85 هزار نفر در شرق كرمانشاه قرار دارد كه 300 دستگاه در شهر كنگاور به مردم خدمت رساني مي كنند.
7447/8066