۱۹ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۴۸
کد خبر: 82105256
T T
۰ نفر
تاكید نماینده اردكان بر تسریع در تشكیل بانك جامع اطلاعات نخبگان

یزد - ایرنا - نماینده مردم اردكان در مجلس شورای اسلامی با ابراز گلایه از تشكیل نشدن بانك جامع اطلاعات نخبگان این شهرستان بر انجام این مهم در كوتاه ترین زمان ممكن تاكید كرد.

به گزارش ایرنا محمدرضا تابش روز چهارشنبه در سومین جلسه كمیته های مشورتی نماینده مردم اردكان در مجلس شورای اسلامی افزود: با شناسایی فرهیختگان اردكانی در سطح ملی و بین المللی و برگزاری همایش برای بزرگداشت آنان، ضمن ارج نهادن به زحمات و جایگاه علمی و اجتماعی شان از نظرات شان به منظور اصلاح، بهبود و تكمیل امور شهرستان استفاده می شود.
وی همچنین بر تربیت نیروی انسانی متخصص و دلسوز و ارتقای سرمایه های اجتماعی برای تصدی مسئولیت های مختلف اجرایی در شهرستان اردكان تاكید نمود.
به گفته وی تبادل آرا و نظرات و مشورت با صاحب نظران، موجب تصمیم گیری سنجیده تر و برنامه ریزی مطلوب تر می شود.
تابش با بیان اینكه جامعه ای پیشرو و رو به ترقی و تعالی است كه در آن بستر بروز افكار مختلف و نقدهای دلسوزانه فراهم آید افزود: در دنیای امروز تصمیماتی بادوام و برنامه هایی موفق است كه با مشاركت نخبگان و اقشار مختلف مردم بدست آید.
نماینده مردم اردكان با تاكید بر حفظ و گسترش تشكل ایجاد شده و جذب و بكارگیری افراد متخصص و دلسوز از هر گروه و جناح و سلیقه ای گفت: برنامه ارائه شده در زمان انتخابات كه همچون دوره های قبل با استفاده از دیدگاه متخصصین و نخبگان اردكانی تهیه شده باید با جدیت دنبال شود و با پایش منظم نظرات، پیشنهادات و انتقادات، فرایند اجرایی شدن برنامه تسریع شود.
تابش در پایان از همه دلسوزان و دوستداران اردكانی دعوت كرد تا ضمن مشاركت و ارائه نظرات خود، موجبات رشد و شكوفایی بیش از پیش شهرستان اردكان را فراهم آورند.
شورای مشورتی نماینده مردم اردكان با دعوت و تشكیل نشست هایی با افراد صاحب نظر، جوانان و اقشار مختلف در حوزه های گوناگون كاری با هدف رفع مشكلات و توسعه شهرستان در حال شكل گیری و فعالیت است.
اردكان با 85 هزار نفر جمعیت در 60 كیلومتری شمال شهر یزد واقع شده است .
7544/ 6197