۱۲ خرداد ۱۳۹۵، ۱۳:۴۳
کد خبر: 82097334
T T
۰ نفر
امام جمعه دهلران: امام راحل مظهر شجاعت و ايستادگي در مقابل ظلم است

ايلام - ايرنا - امام جمعه دهلران با بيان اينكه امام راحل مظهر شجاعت و ايستادگي مقابل ظلم است، گفت: انقلاب اسلامي به رهبري پيامبرگونه امام (ره) به همه ما درس شجاعت و ايستادگي در مقابل استكبار آموخت.

به گزارش ايرنا، حجت الاسلام سيد محسن موسوي روز چهارشنبه در آيين گراميداشت سالگرد رحلت امام (ره) در مسجد جامع موسيان اظهار كرد: امام امت با انقلاب خود ريشه ظلم و ستم را در اين كشور از بين برد و به همه آموخت كه بايد با زور گويان مقابله كرد.
وي افزود: قدرت خدا، حمايت و پشتيباني مردم، شجاعت امام و الطاف امام زمان (عج) موجب شد تا امام راحل در مقابل رژيم ستمشاهي پيروز و انقلاب اسلامي را بنا كند.
امام جمعه دهلران به سوابق مبارزاتي امام راحل اشاره كرد و گفت: امروز انقلاب امام خميني(ره) در جهان مي درخشد و نايب برحقش بخوبي اين انقلاب را هدايت مي كند.
حجت الاسلام موسوي بر پيروي از ولايت فقيه تاكيد كرد و افزود: امروز همه بايد سرباز ولايت باشيم و همه قوا، ملت و كساني كه در اين نظام مقدس زندگي مي كنند بايد سرباز و مطيع بي چون و چرا ولايت باشند.
وي به جنگ نرم دشمنان اشاره و يادآور شد: همه بايد در اين زمينه هوشيار باشند و از رهبري اطاعت كنند تا به انقلاب آسيبي نرسد.
سينه زني و مداحي از ديگر برنامه هاي آيين ارتحال امام (ره) در بخش موسيان از توابع شهرستان دهلران بود.
7175/9002