۷ خرداد ۱۳۹۵، ۰:۱۳
کد خبر: 82089843
T T
۰ نفر
مراسم چهلم مهرداد اولادی در قائمشهر برگزار شد

ساری - ایرنا - مراسم چهلمین روز درگذشت مهرداد اولادی بازیكن تیم های مطرح فوتبال كشور عصر پنجشنبه با حضور چهره های سرشناس فوتبال و علاقه مندان به این بازیكن بر سر مزارس در روستای قادیكلای بزرگ شهرستان قائمشهر برگزار شد.

این مراسم كه جمع زیادی از مردم قائمشهر در آن شركت داشتند با تلاوت آیاتی از كلام الله مجید توسط میثم بائو دیگر فوتبالیست مطرح قائمشهری آغاز شد.
نادر دست نشان ، علی علیپور ، جواد كاظمیان ، پژمان نوری ، شیث رضایی و حسین بادامكي تعدادی از چهره های فوتبالی كشور بودند كه در این مراسم حضور داشتند.
جمعی از هواداران فوتبال و دوستداران مهرداد اولادی هم با پوشیدن لباس های مشكی كه شماره 33 بر آن نوشته شده بود ، در این مراسم شركت كردند.
هواداران و فوتبال دوستان علاوه بر قرائت فاتحه بر سر مزار اولادی ، به صورت دستجمعی شعارهای' اولادی روحت شاد ' ، ' مهرداد باتعصب ' و همخوانی شعر ' اولادی ای امید شهر خسته/نفس من به نفس تو بسته/نمی ذاریم هیچ وقت ما تو را تنها/با تو هستیم تا آخر دنیا ' ، نسبت به این فوتبالیست جوان كشور ادای احترام كردند.
علی علیپور مهاجم قائمشهري پرسپولیس كه چند روز پیش مراسم عروسیش را برگزار كرد ، با پوشیدن پیراهن مشكی بر سر مزار اولادی حاضر شد و با خانواده وی ابراز همدردی كرد.
مرحوم مهرداد اولادی بازیكن اسبق تیم های استقلال و پرسپولیس كه سابقه حضور در تیم ملی كشورمان را هم داشت ، 31 فروردین ماه سال جاری در گذشت.
اولادی چهارم خرداد سال ۱۳۶۴ در قائمشهر دیده به جهان گشود و بازی فوتبال را نیز از كودكی در كوچه پس كوچه های این شهر تمرین كرد.
وی پس از رسیدن به مرحله حرفه ای در رده ملی برای تیم‌های جوانان ایران ، امید ایران و تیم ملی بزرگسالان به میدان رفت.
اولادی در رده باشگاهی سابقه بازی در تیم‌های الشباب امارات، ملوان، پرسپولیس، استقلال تهران و نفت تهران را داشت .
م-م/1654*شبس*1613
۰ نفر

سرخط اخبار ورزش