۶ خرداد ۱۳۹۵، ۱۹:۵۱
کد خبر: 82089715
T T
۰ نفر
مراسم بزرگداشت سردار دريادار شهيد محمد ناظري در خوي برگزار شد

اروميه- ايرنا- مراسم بزرگداشت سردار دريادار شهيد محمد ناظري فرمانده نيروهاي ويژه دريايي سپاه در موطنش شهر خوي برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ايرنا، سردار دريادار شهيد محمد ناظري هفته گذشته در حين ماموريت در آب هاي نيلگون خليج هميشه فارس به درجه شهادت نائل آمد و امروز مراسم بزرگداشت اين شهيد والامقام با حضور قشرهاي مختلف مردم، روحانيان و فرماندهان لشگري و كشوري در حسينيه شيخ نوايي خوي برگزار شد.
در اين مراسم فرمانده قرارگاه حمزه سيدالشهداء(ع) با تكريم از مقام شهدا گفت: شهداء با نثار جان خويش امنيت و آرامش را براي ملت ايران هديه كردند.
سردار سرتيپ محمدتقي اوصانلو با برشمردن رشادت ها و دلاوري هاي سردار دريادار شهيد ناظري گفت: شهيد ناظري بيش از 30 سال در سنگر دفاع از انقلاب اسلامي بود.
وي در ادامه با بيان اينكه ملت ايران پايبند ارزشها و آرمان هاي انقلابي خويش و پاسدار خون شهداست، افزود: مردم در دفاع از حريم ولايت و انقلاب استوار هستند و هيچ وقت دست از آرمان هاي خود برنخواهند گشت.
به گزارش ايرنا، مردم مومن و شهيدپرور خوي با حضور گسترده در اين مراسم براي شادي روح بلند آن سردار شهيد فاتحه خوانده و ياد و نام وي را گرامي داشتند.
شهيد ناظري از فرماندهان قديمي نيروهاي ويژه سپاه پاسداران بود كه در هشت سال دفاع مقدس در جبهه هاي نبرد حضور مستمر داشته و منشا خدمات و فداكاري هاي بيشماري بود.
شهيد محمد ناظري به عنوان فرمانده عمليات دستگيري نظاميان متجاوز آمريكايي و انگليسي در آب هاي سرزميني ايران در خليج فارس به دفاع از حريم كشور مشغول بود.
تيمور ناظري برادر اين شهيد نيز در دوران جنگ تحميلي به شهادت رسيده و مادر او نيز يكي از شهداي مظلوم فاجعه حج خونين سال 66 است.
امروز به ياد اين سردار شهيد مراسم ياد و خاطره مادر و برادر شهيدش و مراسم بزرگداشت وي در شهر خوي برگزار شد.
شهرستان خوي در شمال استان آذربايجان غربي بيش از يك هزار شهيد تقديم نظام و انقلاب اسلامي ايران كرده است.
7128/1905