۶ خرداد ۱۳۹۵، ۱۴:۰۲
کد خبر: 82089364
T T
۰ نفر
تعجب رئيس فدراسيون تكواندو از تيم داري نكردن باشگاه تراكتورسازي

تبريز- ايرنا- رئيس فدراسيون تكواندو با اشاره به ظرفيت هاي فراوان آذربايجان شرقي در اين رشته ورزشي ، از اينكه باشگاه بزرگ و پرطرفداري مثل تراكتورسازي در ليگ برتر تكواندو تيم داري نمي كند ابراز تعجب و گلايه كرد.

محمد پولادگر روز پنجشنبه در نشست مجمع عمومي هيات تكواندوي آذربايجان شرقي، اظهاركرد: ليگ برتر تكواندوي باشگاه هاي ايران با سابقه ترين ليگ در جهان است كه به مدت 20 سال به صورت مرتب و منظم برگزار مي شود، اما نبود تيمي از آذربايجان شرقي در اين ليگ با وجود استعدادهاي مناسب جاي تامل بسيار دارد.
وي، تيمداري باشگاه هايي مثل تراكتورسازي تبريز و ساير باشگاه هايي كه از تبريز در ليگ برتر فوتبال حضور دارند، در رشته تكواندو را باعث رونق هر چه بيشتر ليگ تكواندو در كشور دانست و افزود: ما از تبريز انتظار و توقع بسيار فراتري داريم چون اين استان يكي از قطب هاي اصلي و مهم تكواندو در ايران به شمار مي رود.
پولادگر، كسب دو مدال طلا از مجموع سه مدال طلاي رقابت هاي اخير قهرماني آسيا توسط ورزشكاران آذربايجان شرقي را نمونه اي بارز از توانمندي بالاي تكواندو در اين استان برشمرد و يادآور شد: با توجه به اين شرايط فعالتر شدن آذربايجان شرقي در تمام رده هاي سني را انتظار داريم .
وي ، تكواندوي آذربايجان شرقي را گنجي بزرگ در ورزش كشور تعريف كرد كه اعضاي خانواده آن از داشته هاي خود نمي تواند بهره برداري كند و فقير است.
رئيس فدراسيون تكواندو ، ثبات مديريت را از ويژگي هاي بارز و مهم اين فدراسيون طي سال هاي اخير عنوان كرد و گفت: به همين دليل بسياري از برنامه هاي درازمدت فدراسيون به ويژه در سنين پايه به تدريج در حال نتيجه دهي است و يكي از عوامل اصلي موفقيت اين رشته ورزشي در مسابقات جهاني و المپيك ثبات مديريت است.
پولادگر به قهرماني تيم نونهالان دختران و پسران ايران در رقابت هاي جهاني اشاره كرد و گفت: برگزاري ليگ در اين رده هاي سني طي 10 سال اخير، امروز نتيجه داده است و ما بر ادامه روند كنوني تاكيد داريم.
به گفته وي ، نسل طلائي تكواندوكاران زن ايراني در راه است كه بدون ترديد در مسابقات جهاني براي كشورمان افتخار آفرين خواهند شد.
در نشست امروز مجمع عمومي هيات تكواندوي استان اذربايجان شرقي انتخابات رئيس هيات برگزار شد و ' جعفر رنجبرپور ' با 15 راي از مجموع 17 راي و اختلاف فاحش نسبت به رقيب خود بهرام نسياني كه دو راي را كسب كرد، توانست به مدت چهار سال سكان هدايت هيات تكواندوي اين استان را در دست بگيرد.
3038/518