۶ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۴۶
کد خبر: 82089145
T T
۰ نفر
رييس جديد هيات تيراندازي با كمان استان كرمانشاه انتخاب شد

كرمانشاه - ايرنا - مجمع انتخاباتي هيات تيراندازي با كمان استان كرمانشاه برگزار و 'سيروس ريحاني' براي مدت چهار سال به عنوان رييس جديد اين هيات برگزيده شد.

به گزارش خبرنگار ايرنا، در مجمع انتخاباتي هيات تيراندازي با كمان كرمانشاه كه به رياست مديركل ورزش و جوانان استان در سرسراي شهيد هاديان مجموعه ورزشي آزادي كرمانشاه برگزار شد، ريحاني با كسب 15 راي به عنوان رييس جديد اين هيات برگزيده شد.
وي تنها نامزد احراز پست رياست هيات تيراندازي با كمان استان كرمانشاه بود كه از سوي اعضاي حاضر در مجمع نيز راي اعتماد گرفت.
در اين مجمع دبير فدراسيون تيراندازي با كمان نيز به نمايندگي از رييس فدراسيون حضور داشت.
پيش از اين محمدعلي زرين رياست هيات تيراندازي با كمان استان كرمانشاه را برعهده داشت.
رييس جديد هيات تير و كمان استان كرمانشاه، در اين نشست با قدرداني از اعضاي مجمع به خاطر دادن راي اعتماد به وي ابراز اميدواري كرد با كمك آن ها بتواند اين رشته را در مسير توسعه و شكوفايي قرار دهد.
سيروس ريحاني افزود: رشد و تقويت تيراندازي با كمان و استعداديابي در تمامي مناطق استان يكي ديگر از برنامه‌هايي خواهد بود كه حتما به دنبال اجراي آن خواهيم بود.
وي در پايان استفاده از تجربيات پيشكسوتان اين رشته و تجربيات روساي قبلي هيات را نيز مورد تاكيد قرار داد و گفت: بدون شك اين كار موجب موفقيت هرچه بيشتر هيات را فراهم مي كند.
7458/8066