۵ خرداد ۱۳۹۵، ۱۳:۴۵
کد خبر: 82087957
T T
۰ نفر
راه اندازي سامانه 122 ،اعلام اتفاقات شبكه آب و فاضلاب شهري گلستان

گرگان - ايرنا - مدير عامل شركت آب و فاضلاب گلستان از راه اندازي سامانه 122ارتباطات مردمي و اعلام اتفاقات شبكه آبفا استان خبر داد.

به گزارش ايرنا، محمدهادي رحمتي روز چهارشنبه گفت: سامانه 122 اين شركت داراي سه اپراتور و مجهز به امكانات ثبت حوادث، اتفاقات و ساير خدمات به مشتركان است.
وي اضافه كرد: تمام تماس ها در اين سامانه ضبط و با ايجاد بانك اطلاعاتي بر اساس شماره تلفن مشتركين، آدرس ها ذخيره مي شود.
به گفته وي يكي از دستاوردهاي اين سامانه، فراهم شدن امكان تحليل آمار و اطلاعات منظم و به صورت ماهيانه است كه برنامه ريزي براي ارايه خدمات به مشتركان را نيز تسهيل مي كند.
وي همچنين افزايش رضايت مشتركان، تسهيل ارايه خدمات از طريق كاهش مراجعات حضوري شهروندان، افزايش سرعت و بهبود كيفيت خدمات را از دستاوردهاي راه‌اندازي سامانه 122 بيان كرد و افزود: از جمله ماموريت ‌هاي سامانه 122 بهبود مستمر فعاليت‌هاي مركز تماس به منظور افزايش تعاملات با مشتريان، ارزيابي مستمر نظرات شهروندان در ارتباط با خدمات ارايه شده و ايجاد بانك اطلاعاتي تماس‌ ها و درخواست‌ هاي مشتركان و شهروندان به منظور شناخت انتظارات و كاستي ‌ها در روند خدمات است.
رحمتي تصريح كرد كه كاركنان شاغل در اين واحد آمادگي پاسخگويي به همه سوالات مربوط به حوادث آب و فاضلاب، درخواست تعميرات، قبوض آب، افت فشار در ماه هاي گرم سال و گزارش انشعابات غير مجاز و ساير موارد مرتبط را دارند.
3014/1648