۴ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۰۶
کد خبر: 82086240
T T
۰ نفر
فرماندار شوش بر تشكيل تعاوني هاي 25 نفره روستايي تاكيد كرد

شوش - ايرنا - فرماندار شهرستان شوش از تشكيل تعاوني هاي 25 نفره در زمينه طرح هاي مشاركتي روستايي خبر داد.

به گزارش روز سه شنبه ايرنا رضا نجاتي در نشست شوراي اشتغال شوش در سالن اجتماعات فرمانداري اين شهرستان با تقدير از اقدام صورت گرفته در زمينه اشتغال در سطح اين شهرستان از اشتغال به عنوان دغدغه اصلي مسئولان و مردم برشمرد و افزود:تعامل و همراهي دستگاه هاي اجرايي در جهت حل مشكل اشتغال جوانان ضروري است.
وي تاكيد كرد : اداره ها و دستگاههاي اجرايي با فراهم كردن شرايط و رفع موانع موجود زمينه اشتغال متقاضيان را فراهم كنند.
نجاتي بر بسيج تمامي امكانات شهرستان در جهت توليد شغل و مشاغل خانگي تاكيد كرد و از دستگاه هاي اجرايي خواست در اين راستا با برنامه ريزي وارد عمل شوند.
فرماندار شهرستان شوش با اشاره به نامگذاري امسال از سوي مقام معظم رهبري به نام اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل گفت: بايد در مقوله اشتغال اقدام عملي صورت گيرد و با جذب و حمايت از سرمايه گذاران بخش خصوصي رشد رو به جلويي در جهت توليد اشتغال حاصل شود.
وي از اداره تعاون ، كار و رفاه اجتماعي خواست با مشخص كردن تعهد اشتغال براي هر يك از اداره ها ضمن همكاري با متقاضيان و فراهم كردن شرايط زمينه ايجاد مشاغل آزاد و خانگي جديد را فراهم كنند.
رييس شوراي اشتغال شهرستان شوش گفت: اداره صنعت ، معدن و تجارت نسبت به شناسايي رشته هاي شغلي مورد نياز در شهرستان اقدام و با همكاري سازمان فني و حرفه اي نسبت به آموزش رشته هاي مربوطه به متقاضيان اقدام كنند.
نجاتي با تاكيد بر جذب نيروهاي بومي در شركت هاي صنعتي شهرستان گفت:اولويت جذب بايد با جوانان و فارغ التحصيلان شهرستان شوش باشد.
فرماندار شهرستان شوش بر فعال شدن كميته هاي اشتغال درسه بخش شاوور،فتح المبين و مركزي تاكيد كرد.
7280/6068