۱ خرداد ۱۳۹۵، ۸:۱۶
کد خبر: 82082436
T T
۰ نفر

اردیبهشت تئاتر یزد برگزار شد

۱ خرداد ۱۳۹۵، ۸:۱۶
کد خبر: 82082436
اردیبهشت تئاتر یزد برگزار شد

یزد - ایرنا - اردیبهشت تئاتر به همت اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن نمایش در هتل سنتی یزد روز جمعه برگزار شد.

به گزارش ایرنا ، مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در این آیین با قدردانی از تلاش های فعالان حوزه نمایش گفت: سال گذشته روند روبه رشدی در این عرصه با هفته تئاتر رقم خورد.
علی غیاثی ندوشن با بیان اینكه هفته تئاتر با رویكرد آموزشی برگزار شد، تاكید كرد كه این دوره های آمورشی با جدیت از سوی انجمن نمایش و امورهنری اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد پیگیری می شود تا در راستای توانمند سازی هنرمندان نمایش یك گام روبه جلو باشد.
وی به نقش موثر انجمن های فرهنگی و هنری اشاره كرد و گفت: اگر انجمن های فعال و موثری داشته باشیم برنامه های زیاد فرهنگی و هنری در استان یزد رقم می خورد.
به گفته این مسئول در روزهای آینده اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در راستای تقویت انجمن های فرهنگی و هنری گام های خوب و خوشحال كننده برخواهد داشت.
معاون فرهنگی و هنری مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد هم با اشاره به برگزاری جشنواره تئاتر استان گفت: فراخوان این جشنواره منتشر شده است.
سید خلف حوتی نژاد افزود: این جشنواره طی چند ماه آینده با برگزاری مطلوبی اجرا می شود.
وی بااشاره به اجراهای پربار و مطلوب هنرمندان نمایش استان یزد در یكسال گذشته اظهار امیدواری كرد ؛ این جشنواره در حد بالایی برگزار شود.
محمود دهقان هراتی هم در این آیین گفت: بزودی انتخابات انجمن نمایش استان یزد برگزار می شود.
پایان بخش این آیین كه همراه با مراسم تجلیل و قدردانی همراه بود از خانواده های مرحوم اركان و عربشاهی كه از هنرمندان سرشناس تئاتر استان یزد بودند انجام شد.
8068