۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۷:۱۵
کد خبر: 82074179
T T
۰ نفر
پلمپ ششمین  رستوران طی سالجاری در گیلان

رشت- ایرنا- مدیركل تعزیرات حكومتی گیلان از پلمپ یك رستوران در شهر رشت خبر داد .

رضا قشلاقی عصر شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینكه نظارت بر مراكز پذیرایی در اولویت اصلی این اداره كل است، افزود: متاسفانه مراكز پذیرایی دارای مشكلات بسیاری از جمله فعالیت بدون مجوز،عدم رعایت مقررات صنفی و مهم تر از عدم رعایت مقررات بهداشتی و محیطی می باشند .
وی اظهار كرد: باتوجه به اینكه خدمات این واحدها با بهداشت و سلامت شهروندان ارتباط مستقیم دارد، این مرجع با همكاری ادارات بهداشت ، دامپزشكی، اتاق اصناف و گردشگری از ابتدای سالجاری اقدام به نظارت مشترك از واحدها ی پذیرایی كرده است.
وی ادامه داد: در ادامه این نظارت ها، از ابتدای سالجاری، ششمین رستوران بدلیل عرضه كالای غیرقابل مصرف و غیر بهداشتی ( استفاده از رنگ مصنوعی در پخت غذا)و استفاده از مرغ و گوشت تاریخ مصرف گذشته در پخت غذا پلمپ شد.
**محكومیت بیش از 322 میلیون ریالی برای قاچاقچیان البسه
مدیركل تعزیرات حكومتی گیلان در ادامه از محكومیت 322 میلیون و 528 هزار ریالی قاچاقچیان البسه در گیلان خبر داد.
قشلاقی با اشاره به اینكه سه هزار و 723 ثوب پارچه و البسه قاچاق در شهرستان آستارا كشف شده است ، اظهار كرد: این مقدار پارچه و البسه قاچاق كه از سوی هشت نفر با خودروهای سواری به صورت جداگانه برای انتقال به استان های دیگر حمل می شدند، كشف شد.
وی ادامه داد : با رسیدگی به این پرونده ها و مشخص شدن تخلف در مباشرت در حمل قاچاق كالا ، متخلفان حكم به ضبط كالاهای قاچاق كشف شده به نفع دولت و پرداخت 322 میلیون و 528 هزار ریال محكوم شدند.
7296/6070