۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۴:۰۷
کد خبر: 82073857
T T
۰ نفر
تسهیلات رونق به واحدهای تولیدی كهگیلویه و بویراحمد تزریق می شود

یاسوج- ایرنا- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت كهگیلویه و بویراحمد گفت: تسهیلات رونق تولید به كلیه واحدهای تولیدی كوچك و متوسط استان با اشتغال موجود تا 100 نفر پرداخت خواهد شد.

به گزارش ایرنا داریوش دیودیده روز شنبه در سومین كارگروه استانی رونق در بنگاههای كوچك و متوسط صنعتی و معدنی و طرح های نیمه تمام صنعتی استان افزود: همه واحدهای تولیدی كوچك و متوسط استان با اشتغال موجود تا 100 نفر كه به منظور فعال كردن یا افزایش تولید و اشتغال نیاز به تسهیلات بانكی دارند، می توانند درخواست این گونه تسهیلات را ارائه دهند.
وی اظهار كرد: مسئولان این واحدها لازم است با مراجعه به آدرس اینترنتی www.behinyab.ir تسهیلات مورد نیاز را در قسمت «تسهیلات رونق تولید» درخواست كنند .
دیودیده بیان كرد:‌ این برنامه باتوجه‏ به ابلاغ پروژه‏ های اولویت دار اقتصاد مقاومتی در بخش صنعت، معدن و تجارت كشور و برنامه ریزی برای تعیین تكلیف هفت هزار و 500 واحد تولیدی مشكل‏ دار اجرا می شود.
رئیس صنعت، معدن و تجارت كهگیلویه و بویراحمد عنوان كرد:‌كمیته فرعی كارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، با حضور نماینده استاندار، بانك‌ های عامل و مدیران صنعتی نسبت به بررسی درخواست‌های ارائه شده به‌صورت روزانه اقدام خواهند كرد.
دیودیده افزود: واحدهای تولیدی متقاضی كه مشكل نقدینگی دارند و با دریافت تسهیلات درخواستی، قادر به فعال‌سازی واحد تولیدی، افزایش تولید و یا اشتغال هستند پس از تصویب در كارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، به بانك‌های عامل معرفی خواهند شد.
وی با اشاره به اینكه جلسات كارگروه رونق در بنگاههای كوچك و متوسط صنعتی استان به صورت هفتگی برگزار خواهد شد افزود: تعیین تكلیف مشكلات 228 واحد صنعتی كوچك، 25 واحد صنعتی متوسط، 51 طرح نیمه تمام با پیشرفت فیزیكی بالای 60 درصد و برگزاری 82 دوره آموزشی با عناوین مشخص برای كاركنان و مدیران واحدهای تولیدی مهمترین سیاست های این كارگروه در سال 95 در كهگیلویه و بویراحمد خواهد بود.
دیودیده اظهار داشت: بر اساس 9 شاخص، شناسایی و ارائه راهكار و اقدامات لازم برای برطرف كردن مشكلات و چالش های پیش رو واحدهای صنعتی و تولیدی استان در راستای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی انجام خواهد شد.
6110