۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۸:۵۰
کد خبر: 82072122
T T
۰ نفر
سرمربي پديده مشهد: بازي مقابل  سپاهان براي ما حساسيتي ندارد

اصفهان - ايرنا - سرمربي تيم فوتبال پديده مشهد با بيان اينكه تعطيلات ليگ به تيم ما لطمه وارد كرد، گفت: بازي فردا مقابل سپاهان با توجه به شرايط تيم ما در جدول رده بندي، حساسيتي ندارد.

به گزارش ايرنا، رضا مهاجري روز پنجشنبه در نشست خبري پيش از ديدار اين تيم مقابل سپاهان اصفهان در هفته پاياني ليگ برتر فوتبال افزود: حضور خبرنگاران در اين نشست مي‌تواند باعث حساسيت بازي شود.
وي گفت: اميدوارم مقابل سپاهان بازي خوبي انجام دهيم و نتيجه خوبي كسب و ليگ را با خاطره‌اي خوب ترك كنيم.
مهاجري با بيان اينكه تيم پديده در فصل جاري مشكلات زيادي داشت، افزود: اين مشكلات را مجموعه تيم ما با صبوري گذراندند كه بايد از آنها قدرداني كنم.
وي افزود: ما نتيجه لازم را نتوانستيم كسب كنيم ولي اين مساله چيزي از ارزش‌هاي تيم ما كم نمي‌ كند.
سرمربي تيم فوتبال پديده مشهد با اشاره به غايبان تيم خود در بازي فردا گفت: پنج بازيكن خود را در بازي فردا با سپاهان در اختيار نداريم و تيم سپاهان نيز چند مهره خود را ندارد.
وي گفت: اين ديدار فرصت مناسبي براي جوان‌هاي تيم است و در بازي فردا از آنها استفاده خواهم كرد.
وي با بيان اينكه بطور قطع تعطيلات ليگ به تيم ما آسيب زد، گفت: ما تا مي‌آمديم خود را پيدا كنيم چند روز تعطيلي جلوي ما سبز مي‌شد و 6 - 5 ماه نيز مشكلات مالي و مديريتي داشتيم كه معضلات زيادي براي ما درست كرد.
مهاجري به استقبال نكردن تماشاگران از ليگ امسال اشاره كرد و گفت: فكر نمي‌كنم دليل نرفتن تماشاگران به ورزشگاه‌ها بخاطر مسائل مالي باشد؛ بايد كيفيت ليگ را بالا برد تا تماشاگران به ورزشگاه‌ها برگردند.
وي با بيان اينكه اگر به جوانان بها دهيم ليگ هم پويا خواهد شد، گفت: در كل برگزاري مسابقات اين فصل نمره قبولي مي‌گيرد اما اميدوارم حرفه‌اي‌تر شويم.
وي افزود: در بازي فردا هم براي برد به ميدان مي رويم و من اين قول را مي‌دهم كه در پايان بازي فردا به لحاظ يك بازي با كيفيت راضي از زمين بيرون بياييم.
مهاجري با اشاره به انتخاب تاج بعنوان رئيس فدارسيون فوتبال افزود: تاج از رده‌هاي پايين به رده‌هاي بالا آمد و اميدوارم مديريت تاج مشكلات گذشته را حل كند.
ديدار تيم هاي سپاهان اصفهان و پديده مشهد در چارچوب هفته آخر(سي ام) ليگ برتر همزمان با ساير تيم ها از ساعت 18 در ورزشگاه فولادشهر اصفهان آغاز مي شود.
6027/8114/ 2025
۰ نفر