۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۲:۳۳
کد خبر: 82071625
T T
۰ نفر
فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه:قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی برون مرزی شده است

بوشهر- ایرنا- فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی (ندسا) گفت: امروز قابلیت بازدارندگی جمهوری اسلامی از مرزها عبور و به كشورهای مختلف صادر شده است.

به گزارش ایرنا، سردار علی رزمجو روز پنجشنبه به مناسبت گرامیداشت روز پاسدار در محفل انس و مودت اعضای وابسته به سپاه استان و كانون بازنشستگان این نیرو افزود: سپاه باعث قوام هویت دینی، انسجام ملی و وحدت فرامنطقه ای شده است و پس از 37 سال از عمر انقلاب، توطئه ها و هدفهای استكبار و در راس آنها آمریكا را در جهان مهار كرده طوریكه پتانسیل آنها امروز در دنیا بی خاصیت شده است.
وی با بیان اینكه انقلاب اسلامی الهام بخش مسلمانان جهان شده است، ادامه داد: امروز انقلاب اسلامی نقطه نزول بركتها از آسمان به زمین و ملل مستضعف و اسلامی شده است.
رزمجو افزود: سپاه و سپاه قدس در دفاع از حریم ولایت و مكتب اسلام زبانزد عام و خاص است و منجر شده كه آمریكاییها از اقتدار جمهوری اسلامی بهراسند.
وی بیان كرد: همه كسانیكه در درون انقلاب با ویژگیهای انقلابی دفاع می كنند، در قالب گردانهای عاشورا، الزهرا، امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع) با فراگیری آموزشهای مختلف ساماندهی شده اند.
رزمجور اظهاركرد: امروز امنیت پایدار درمنطقه استراتژیك خلیج فارس تا دریای عمان و اروند حاكم است و آمریكاییها نمی توانند كوچكترین اقدامی علیه جمهوری اسلامی انجام دهند.
وی گفت: راههای غلبه استكبار در جهان بسته شده است و آمریكاییها نه تنها در نظام جمهوری اسلامی بلكه در خیلی از مناطق دنیا بی خاصیت شده اند.
فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه بیان كرد: با ایثار، گذشت و از خودگذشتگی خانواد شهدا، جانبازان، ایثارگران به رهبری امام راحل و هدایتهای رهبر معظم انقلاب امواج پرتلاطم توطئه های رنگارنگ و پیچیده تر از گذشته را پشت سر گذاشتیم و بعنوان پاسداران انقلاب اسلامی برخود می بالیم.
رزمجو افزود: خدا را شاكریم كه شاهد تحقق وعده های الهی مبنی بر صدور انقلاب اسلامی به كشورهای مختلف جهان هستیم و بعنوان پیشكسوت نه تنها در مرزهای درونی بلكه در دفاع از مرزهای اسلامی در دورافتاده ترین نقاط استراتژیك جهان گام برمی داریم.
وی یادآور شد: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در كشورهای مختلف از خاكریزهای اسلام دفاع و مدافع حریم امامان و پاسدار انقلاب اسلامی است.
وی خطاب به پاسداران گفت: شما رهروان مومن نهضت حسینی و رهپویان طریق خمینی هستید و سنگرنشینان سنگر عشق از آغاز انقلاب اسلامی همچون خورشید درخشیدید و حماسه بزرگ و جاوید خلق كردید.
معاون تكریم منزلت بازنشستگان سپاه پاسداران در این همایش گفت: در زمان حاضر 160 هزار نفر عضو سپاه هستند كه به مقام بازنشستگی نائل شده و با توجه به رسالتی كه همه سپاهیان دارند و براساس رهنمودهای رهبرمعظم انقلاب خودمان را پاسدار انقلاب می دانیم.
بهنام پورقناد افزود: بازنشستگی كه درعرف آن مطرح است برای ما سپاهیان مطرح نیست و ما عضو سپاه پاسداران و پاسدار انقلاب اسلامی تا آخرین قطره خون خود می دانیم.
وی بیان كرد: براساس رسالت پاسداری براساس بخشنامه فرمانده كل سپاه همه خدماتی كه برای شاغلان در این نیرو ارائه می شود شامل اعضای وابسته و بازنشستگان نیز هست و در بحث مسكن و خدمات رفاهی همانند شاغلان خدمات رسانی صورت می گیرد.
6047/6043