۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۱:۵۱
کد خبر: 82071562
T T
۰ نفر

اردبيل برترين استان در جذب تسهيلات بافت فرسوده

۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۱:۵۱
کد خبر: 82071562
اردبيل برترين استان در جذب تسهيلات بافت فرسوده

اردبيل - ايرنا - رييس عمران و بهسازي شهري اداره كل راه و شهرسازي استان اردبيل گفت: اردبيل با جذب 96 درصد از وام هاي تخصيصي بافت هاي فرسوده در سال گذشته يكي از سه استان برتر كشور شد.

عبدالرحمن روحي روز پنجشنبه در بازديد از پروژه هاي در حال احداث اين اداره افزود: اداره كل راه و شهرسازي استان اردبيل در تلاش براي تحقق قانون ساماندهي و حمايت از توليد و عرضه مسكن و حمايت از احيا و بهسازي و نوسازي بافت هاي فرسوده و ناكارآمد شهري با عملكرد 96 درصدي موفق عمل كرده است.
او اظهار كرد: در اجراي مرحله دوم تسهيلات نوسازي و بهسازي محلات هدف باز آفريني شهري و تحقق اهداف سند ملي راهبردي احيا و بهسازي ، نوسازي و توانمندسازي بافت هاي فرسوده و ناكارآمد شهري و تامين مسكن گروه هاي كم درآمد و زوج هاي جوان كه خواستار احداث مسكن در محله هاي هدف هستند يك هزار و 500 واحد تسهيلات وام در استان به عامليت بانك مسكن اعطا خواهد شد.
روحي اظهار كرد: از هفته جاري پرونده ثبت نام كنندگان بررسي شده و به تدريج به بانك مسكن استان معرفي مي شود.
به گزارش ايرنا از روابط عمومي اداره كل مسكن و شهرسازي اردبيل ، وي اظهار اميدواري كرد با اجراي برنامه هاي بازآفريني شهري در سال جاري شكوفايي محله هاي هدف از جمله بافت هاي فرسوده ، سكونتگاههاي غير رسمي و بافت هاي تاريخي در استان ميسر شود.
او از متقاضيان تسهيلات مذكور خواست با مراجعه به سامانه ثبت نام تسهيلات بهسازي و نوسازي بافت هاي فرسوده و ناكارآمد شهري به آدرس http://facility.udrc.ir ثبت نام كنند.
6018/ 1257