۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۹:۴۲
کد خبر: 82066737
T T
۰ نفر

برنامه هاي هفته هلال احمر در ديلم بوشهر

۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۹:۴۲
کد خبر: 82066737
برنامه هاي هفته هلال احمر در ديلم بوشهر

گناوه-ايرنا- رئيس جمعيت هلال احمر ديلم گفت: درهفته هلال احمر با اجراي برنامه ها و ابتكارات جديد و دعوت از داوطلبان اقشار مختلف، فضا براي ورورد همه اقشار جامعه به اين نهاد فراهم و باز شود.

محمود مظفري روز دوشنبه در گفت وگو با ايرنا بمناسبت هفته هلال ‌احمر و صليب سرخ اظهار كرد: دراين هفته با رويكرد اطلاع‌‌رساني و معرفي همه جانبه ماموريت‌هاي اين نهاد مردمي برنامه‌هاي متنوعي ازجمله در حوزه‌هاي امدادي، فرهنگي، فعاليتهاي داوطلبانه آموزشي، بهداشت و درمان پيش بيني و به مرحله اجرا در مي‌آيد.
وي افزود: گلباران و عطر افشاني قبور مطهر شهدا، عيادت از خانواده‌هاي شهدا و ايثارگر، ديدار كاركنان و اعضاي داوطلب، جوان و امدادگر با امام جمعه و فرماندار بخشي از برنامه هاي هفته هلال احمر دراين شهرستان است.
مظفري افزود: برگزاري مانور منطقه‌اي با حضور فرماندار و امام جمعه، نمايشگاه دستاوردهاي آموزشي با رويكرد آموزش همگاني و ترويج فرهنگ خود امدادي در مراكز عمومي، ثبت‌نام دوره‌هاي آموزش كمك‌هاي اوليه، برگزاري كلاس‌هاي آموزشي و ارائه آموزش كمك‌هاي اوليه از ديگر برنامه‌هاي هفته هلال احمر شهرستان است.
وي تبريك هفته هلال احمر در سر برگ نامه‌هاي اداري، ارسال پيام تبريك هفته هلال احمر به تمامي كاركنان و اعضاي امور جوانان، داوطلبان و امدادگران شهرستان، برگزاري جلسه كارگروه تخصصي امداد و نجات و آموزش همگاني، مسابقات امداد و كمك‌هاي اوليه، دوره‌هاي تخصصي فشرده در سطح شعبه و دوره آموزشي امداد و كمك‌هاي اوليه را از ديگر برنامه‌هاي پيش‌بيني شده به همين مناسبت عنوان كرد.
رئيس جمعيت هلال احمر ديلم گفت: بازديد داوطلبان از كودكان استثنائي و معلول، فراخوان عضويت عمومي و تخصصي داوطلبان، نمايشگاه دستاوردها و خدمات داوطلبان، اطلاع رساني و انعكاس خبري درباره خدمات داوطلبانه و خيران و نيكوكاران، كاروان سلامت در سطح روستاهاي محروم، طرح داوطلب كار روستا، آذين‌بندي كانون‌ها و فراخوان عضويت عمومي در هفته هلال احمر نيز اجرا مي شود.
18 تا 24 ارديبهشت ماه به عنوان هفته هلال احمر و صليب سرخ نامگذاري شده است.
شهرستان ديلم در منتهي اليه شمالي استان بوشهر قراردارد.
7215/6164/6043