۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۲:۰۷
کد خبر: 82054223
T T
۰ نفر
فرماندار شازند:حضور گسترده در انتخابات،حمايت مردم ازانقلاب ولايت است

اراك- ايرنا- فرماندار شهرستان شازند گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات، نشان از حمايت و پشتيباني قاطع مردم از انقلاب، نظام و امر ولايت فقيه است.

غلامعباس ميرزائي روز جمعه در گفت و گو با ايرنا ضمن دعوت از حضور گسترده در انتخابات مرحله دوم دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي افزود: حضور مردم در پاي صندوق هاي راي بيانگر تداوم راه شهدا و آرمان هاي انقلاب و تاسي از سيره مقام معظم رهبري است.
وي ادامه داد: ملت ايران با حضور گسترده در پاي صندوق‌هاي راي نه تنها به وظيفه ملي و ديني خود عمل مي كنند بلكه عظمت، بيداري، وحدت و همدلي خود را به رخ جهانيان خواهند كشيد.
فرماندار شهرستان شازند بيان كرد: ملت بزرگ و هميشه در صحنه ايران اسلامي از ابتداي پيروزي انقلاب تاكنون بارها با حضور حماسي، پرشور و آگاهانه خود در انتخابات، خادمانشان را با راي خود برگزيده و سرنوشت خويش را تعيين كرده اند.
ميرزائي ادامه داد: تكليف كرسي نمايندگي حوزه شازند به مرحله دوم انتخابات كشيده شده و مردم انقلابي و هميشه در صحنه شازند با راي آگاهانه در اداي تكليفشان گام برمي دارند.
وي گفت: مردم بايد با انتخاب نمايندگان اصلح، توانمند، متخصص و متعهد به رعايت مباني قانون اساسي و اصول انقلاب، مجلسي مقتدر را رقم بزنند تا در راه تحقق آرمان هاي ارزشمند انقلاب اسلامي و منويات مقام معظم رهبري تلاش كند.
93 هزار واجد شرايط راي گيري در اين شهرستان وجود دارد كه 250 نفر از انان را راي اولي هاي اين شهرستان تشكيل مي دهند.
85 هزار نفر از مردم شهرستان شازند شامل 82 درصد واجدين شرايط راي در اين مرحله اول انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي حضور داشتند.
شازند از توابع استان مركزي است كه در ۳۳ كيلومتري جنوب غربي اراك قرار دارد و با استان‌هاي همدان و لرستان هم مرز است.
بر اساس آخرين سرشماري سال 90 جمعيت اين شهرستان ۱۱۷ هزار و ۷۴۶ نفر بوده است.
يك كرسي از هفت كرسي مجلس شوراي اسلامي استان مركزي، مربوط به شازند است.
1955/6013/