۸ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۳:۴۸
کد خبر: 82051892
T T
۰ نفر
ووشوكاران سبك فانگ من چوان فخرآفرين زنجان مورد استقبال قرار گرفتند

زنجان - ايرنا - مربي، سرمربي و پنج ووشوكار مرد ملي پوش زنجاني فخرآفرين در مسابقات ارمنستان در بدو ورود به زنجان مورد استقبال گرم شماري از مسئولان ورزش زنجان، ورزش دوستان، آشنايان و اعضاي خانواده خود قرار گرفتند.

در اين مراسم كه ظهر امروز /چهارشنبه/ در مجموعه ورزشي انقلاب شهر زنجان برگزار شد استقبال كنندگان با پخش شيريني و آويختن گل به گردن اين ووشوكاران بازگشته از رقابت هاي برون مرزي، خوشحالي و شادماني خود را ابراز داشتند.
اين ووشوكاران منتخب زنجاني در قالب تيم ملي به اين رقابت ها اعزام شده بودند و توانستند در اين مسابقات، توانمندي اين رشته ورزشي ايران را به رخ حريفان بكشند.
در اين پيكارها امير اسماعيلي، پدارم محمد عظيمي، علي محمدي و اميرمحمد نوري به نشان طلا و هادي اسماعيلي نيز به نشان نقره رسيد.
تيم ملي فانگ من چوان ايران با 18 ووشوكار شاخص و برتر و آمادگي كامل و بالا در مسابقات بين المللي ووشو ارمنستان كه با حضور تيم هاي فرانسه، تاجيكستان، قزاقستان، ارمنستان، بلاروس و ازبكستان و در رده سني نوجوانان، جوانان و بزرگسالان و طي روزهاي سوم و چهارم ارديبهشت جاري برگزار شد توانست عنوان قهرماني را از آن خود كند.
در رده جوانان اميرمحمد نوري و علي محمدي در وزن 52 و 60 كيلوگرم، در بزرگسلان امير اسماعيلي، هادي اسماعيلي و پدارم محمدعظيمي در اوزان 70، 75 و 80 كيلوگرم، ووشوكاران زنجاني اعزامي به اين مسابقات بودند كه با دست پر به بازگشتند.
علي اسماعيلي و رضا شهراني به عنوان مربي، محمدباقر مهدي نژاد و رزاق محمدي به عنوان سرمربي و سرپرست و همچنين حجت الاسلام حاج سيد داود افضلي نيز به عنوان ناظر فدراسيون، تيم ملي ووشو اعزامي ايران به اين مسابقات را هدايت و همراهي كردند.
597/6085